Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg skjønner ikke... Vi har vært ganske gode venner i det siste, har vært sammen nesten hver dag. Han har ringt meg ofte og spurt om jeg ble med ut osv. dessverre er han av typen som tar seg fort nær av ting, skal ikke så veldig mye til for at han skal bli sur. Hvis jeg feks er med han og en annen venn og jeg inviterer han andre til å se film hos meg seinere på kvelden kan han bli "sur" fordi jeg ikke spurte han. Selv om jeg ikke tenker over det og tar det som en selvfølge at han også kan bli med. Han sier ikke ifra, eller spørr heller ikke... Jeg hører da fra andre når de spørr hvorfor han ikke blir med at han ikke er invitert osv... Så istedet for å faktisk ringe meg å spørre så sitter han hjemme og furter. Dette var kun et eksempel av mange ting som han kan ta seg nær av, og et eksempel på måten han reagerer på. I forige uke hadde vi et lite problem, da ble han ordentlig sur på meg. Hva jeg hadde gjort er ikke så vesentlig, men han snakket ikke med meg, gadd ikke ta telefonen, svare på msn eller noe på minst 4 dager. Jeg møtte han tilfeldigvis gjennom noen felles venner litt seinere, han virket fortsatt litt sur på meg og pratet ikke sånn alt for mye med meg. Men han tok ihvertfall telefon dagen etter og vi stakk ut sammen og det virket som om alt hadde ordnet seg. Han stakk også innom i helga da jeg hadde endel folk her og jeg lurte på om han ville komme innom. Han ringte meg også på søndag og lurte på om jeg ble med ut, noe jeg ble med på men etter dette har jeg hørt lite fra han. Jeg har ringt han flere ganger men han tar aldri telefon, jeg har fått pratet med han og han sier han har mistet den. Han snakker aldri til meg på msn eller noe heller og det er alltid jeg som må holde praten i gang. Jeg har spurt om han er sur på meg eller noe men det er han ikke sier han. Han tar heller ikke noe insiativ for å kontakte meg, når begge er på msn starter han sjelden samtaler osv. Men synes det er litt rart at han ikke spørr om jeg blir med ut eller noe på en hel uke når vi har vært sammen så mye tidligere. Jeg har riktignok ikke spurt heller, men vil liksom ikke mase heller etter alt det som har skjedd.. Jeg mistenker at det kan være fordi han har blitt sammen med dama igjen. De sier de ikke er sammen og bare er gode venner, men jeg tror de bare holder det hemmelig. For de oppfører seg ikke som venner ihvertfall Det kunne ihvertfall vært en grunn til at han har blitt mer opptatt en før, selv om de var sammen nesten hver dag da de ikke var sammen heller. Han spiller også ganske mye, men det har han alltid gjort. Også jobber han en del, så skjønner at han kanskje vil slappe av litt de dagene han ikke jobber og ikke er med dama... men alikevel. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, om jeg skal "mase" mer, for jeg føler meg egentlig bare til bry når jeg spørr derfor vil jeg helst at HAN skal kontakte meg, men det ser det ikke ut som skjer. Han er liksom den personen jeg alltid kunne ringe når jeg kjedet meg, men nå må jeg heller bare kjede meg.... Skjønner ikke hva det er, han virker ikke sur eller noe når jeg prater med han irl men på msn virker han litt sur så jeg vet ikke.. selv om han insisterer på at han ikke er det. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 For meg virker det som han blir sjalu og føler seg automatisk utstøtt Prøv og si at han er cool i gjengen og at han ikke skal tenke at han ikke hører hjemme hos dere Om du virkelig liker han som venn da Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du snakker om ham som om han er dama di! Det er vel og bra at du tenker paa din venns behov, men du maa ikke plassere ham paa en pidestall og tilbe fyren. Vi mennesker er noen rare dyr. Vi vil ha det vi ikke kan faa. Naar vi vet vi kan faa det, mister det verdi for oss. Hvis du hele tiden gjoer "alt" for fyren vil han ikke sette pris paa det lengre. Dere har tross alt et vennskap, et gjensidig forhold hvor begge parter er likeverdige. Ikke bry deg saa mye om foelelsene hans. Tenk paa deg selv. Dine behov er viktigere. Behandl ham som et menneske, ikke som et tilbedningsobjekt. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Trodde virkelig trådstarter var jente... Uansett, du maser for mye. Hvis kompisen din har gått tilbake til dama si så vil han mest sannsynlig ha litt tid med hu og ikke med deg. Vet at det kan være kjipt. Har opplevd lignende en del selv i det siste. Grunnen til at han ikke tar kontakt med deg er for at han har så mye annet å gjøre, ikke ta det personlig. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg maser ikke mye, jeg maser faktisk nesten ingenting... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 jeg har ryddet litt i tråden. hold dere til trådens tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå