Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

problem med penis; får ikke dratt forhud ordentlig bakover

Gjest Guest_usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_usikker_*

hei

tror jeg har et problem med penisen min. problemet er at jeg ikke for dratt huden ordentlig bakover, ikke pga trang forhud, men fordi det virker som om det er en slags tråd (av hud/kjøtt) som holder huden fast til penishodet. skal det være sånn? hvor langt skal det være mulig å dra huden på penis bakover? som dere sikkert skjønner, er jeg ikke spesialist innen anatomi, hehe

er fjorten og 1/2 år

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

vanskelig å si hvor langt tilbake som er normalt å dra, men jeg kan i alle fall berolige deg med at det skal være en tråd/streng fra hodet til forhuden evt.skaftet om forhuden er dratt tilbake (i alle fall har jeg det :p ). Så lenge du ikke har smerter eller ubehag når du drar forhuden frem og tilbake, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg.

Endret av AndrusMaximus
Lenke til kommentar

Å ha en stram "frenulum" på penis er et ganske vanlig problem som du selv kan gjøre noe med ved å "strekke" forsiktig hver dag (kanskje helst i forbindelse med onanering der penis er erigert). Hvis dette ikke hjelper anbefaler jeg deg å oppsøke lege da dette ikke går over av seg selv uten videre. :)

EDIT: Metoden til "strekking" kan være at du drar (for)huden på penis til strengen er stram for å så strekke forsiktig. Dette må gjøres med jevne mellomrom i en måneds tid, så burde du få resultater. Det kan kanskje være litt ubehaglig, men uten smerte.

Endret av emopea
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...