Gjest Guest_usikker_* Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 hei tror jeg har et problem med penisen min. problemet er at jeg ikke for dratt huden ordentlig bakover, ikke pga trang forhud, men fordi det virker som om det er en slags tråd (av hud/kjøtt) som holder huden fast til penishodet. skal det være sånn? hvor langt skal det være mulig å dra huden på penis bakover? som dere sikkert skjønner, er jeg ikke spesialist innen anatomi, hehe er fjorten og 1/2 år på forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 har ikke mulighet til å redigere, men det skal egentlig bare stå hud og ikke forhud i emnetittelen Lenke til kommentar
Ehtele Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Hei, vanskelig å si hvor langt tilbake som er normalt å dra, men jeg kan i alle fall berolige deg med at det skal være en tråd/streng fra hodet til forhuden evt.skaftet om forhuden er dratt tilbake (i alle fall har jeg det ). Så lenge du ikke har smerter eller ubehag når du drar forhuden frem og tilbake, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. Endret 29. mai 2008 av AndrusMaximus Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Å ha en stram "frenulum" på penis er et ganske vanlig problem som du selv kan gjøre noe med ved å "strekke" forsiktig hver dag (kanskje helst i forbindelse med onanering der penis er erigert). Hvis dette ikke hjelper anbefaler jeg deg å oppsøke lege da dette ikke går over av seg selv uten videre. EDIT: Metoden til "strekking" kan være at du drar (for)huden på penis til strengen er stram for å så strekke forsiktig. Dette må gjøres med jevne mellomrom i en måneds tid, så burde du få resultater. Det kan kanskje være litt ubehaglig, men uten smerte. Endret 29. mai 2008 av emopea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå