Insomniatic Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) I dag spiste jeg en pakke kvikklunch, men når jeg kom til den fjerde "pinnen" var det ikke kjeks i den Nå vil jeg klage fordi jeg fikk en slik tidligere også... Hvordan sender jeg inn en klage til freia/kraft foods? Endret 30. mai 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tittel og innlegg motstridene? Og for en latterlig ting å klage på. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Tittel og innlegg motstridene? Og for en latterlig ting å klage på. Tja. Husk nå, at de kan ofte kutte ned på enkelte ting, for å spare. Ta for eksempel melposer. Det står at det er 1 kg mel, men vekten kan tape seg etter lang lagring. Jeg kjøpte to helt ferske melpakker fra butikken, og veide de. Hva sto det? Jo, den ene veide 950 gram, og den andre veide 920 gram! Aner du hvor mye de sparer på å fjerne 50 gram per pose? Men så klart, ingen gidder å klage på det. Det er bare utrolig irriterende for oss som er nøyaktige med målene i matlagingen. Endret 29. mai 2008 av Zaran Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Ojda, så det først nå. Emnetittel forandret Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Tror jeg hadde blitt svært gledelig overrasket om jeg fikk Kvikklunsj uten kjeks. Høres både morsomt og godt ut Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Produksjonsfeil er det på alle produkter..... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Kan noen faktisk hjelpe meg? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du vil klage, for å få tilsendt gratis sjokolade eller? Er vel det som foregår her tenker jeg Ingen normal person ville ellers gått til så mye trøbbel for å klage på en manglende kjeks, det hadde bare vært for dumt. Har ved et par anledninger fått kurver av gratis sjokolade. En gang fordi jeg kjøpte en pose sjokolade som var splitter ny, men helt kriddhvite fordi det var skjedd noe feil ved produksjon. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kan noen faktisk hjelpe meg? Du klarer altså ikke noe så enkelt som å finne en kontaktadresse hverken på sjokoladepapiret eller internett? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Du vil klage, for å få tilsendt gratis sjokolade eller? Er vel det som foregår her tenker jeg Ingen normal person ville ellers gått til så mye trøbbel for å klage på en manglende kjeks, det hadde bare vært for dumt. Har ved et par anledninger fått kurver av gratis sjokolade. En gang fordi jeg kjøpte en pose sjokolade som var splitter ny, men helt kriddhvite fordi det var skjedd noe feil ved produksjon. Selvfølgelig vil jeg ha gratis sjokolade Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg klagde på freia melkesjokolade engang! den smakte som røyk. Sendte sjokoladen til adressen som sto markert på sjokoladen og fikk 3 tilbake ! Og unnskyld brev . Klag! Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 umm... Når du kjøpte pakken la du ikke merke til at ene stripa var helt flat? for han får jo ikke hatt samme form som de andre stripene, siden det ikke er noe kjeks i den for sjokoladen å legge seg på. Hvis dette faktisk er en produksjons feil, så send ett brev til kraft foods (adresse står på kvikklunsj pakka og på kraftfoodsnordic.com), eller enda bedre, hvis du bor i nærheten av oslo kan du dra til dem og ta med kvikklunsjen (besøksaddresse står igjen på kraftfoodsnordic.com) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Tittel og innlegg motstridene? Og for en latterlig ting å klage på. Tja. Husk nå, at de kan ofte kutte ned på enkelte ting, for å spare. Ta for eksempel melposer. Det står at det er 1 kg mel, men vekten kan tape seg etter lang lagring. Jeg kjøpte to helt ferske melpakker fra butikken, og veide de. Hva sto det? Jo, den ene veide 950 gram, og den andre veide 920 gram! Aner du hvor mye de sparer på å fjerne 50 gram per pose? Men så klart, ingen gidder å klage på det. Det er bare utrolig irriterende for oss som er nøyaktige med målene i matlagingen. Det er nok tross alt en grunn til det du opplever. Tviler sterkt på at møllene jukser med vekten på melet. Det har seg nemlig sånn at vekten avhenger av fuktigheten som stadig endrer seg. En melpose vil veie mer når den har stått en stund i høy luftfuktighet og mindre når den står i lav luftfuktighet. Det er derfor man noen ganger trenger mindre og noen ganger mer væske i brødet man baker. Og det at de er ferske fra butikken har da ingenting å si. De er neppe ferske fra mølla. De har blitt produsert i et stort parti som har stått en stund på mølla, deretter stått en stund hos en grosist, og til slutt stått en stund på lageret på butikken. Endret 3. juni 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fabrikkene er glade for konstruktive tilbakemeldinger, som det jo er når noe kan avdekke en kanskje ukjent feil i maskineriet. Send inn, så får du sikkert litt ekstra tilbake. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kan noen faktisk hjelpe meg? Kraft Foods Norge AS Besøksadress: Johan Throne Holstsplass 1, Oslo Adress: P.O. Box 6658 Rodeløkka, NO-0502 Oslo, Norge Tel: +47 22 04 40 22 Fax: +47 22 37 00 90 [email protected] Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 umm... Når du kjøpte pakken la du ikke merke til at ene stripa var helt flat? for han får jo ikke hatt samme form som de andre stripene, siden det ikke er noe kjeks i den for sjokoladen å legge seg på. Hvis dette faktisk er en produksjons feil, så send ett brev til kraft foods (adresse står på kvikklunsj pakka og på kraftfoodsnordic.com), eller enda bedre, hvis du bor i nærheten av oslo kan du dra til dem og ta med kvikklunsjen (besøksaddresse står igjen på kraftfoodsnordic.com) Den var ikke flat, men der det skulle vært kjeks var det sjokolade, og der det skulle være sjokolade var det sjokolade. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Mamma sendte en gang brev til direktøren for Freia og spurte hvorfor de ikke solgte Marabou-sjokolade i Norge. Vet ikke hva det stod i brevet hun fikk til svar, men det fulgte i alle fall med en KASSE melkesjokolade. Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei Det er fullt mulig å klage men det er selvfølgelig en fordel å ha "bevis". Så hvis du har noe igjen av sjokoladen som du ikke er fornøyd med så kan du sende denne inn til produsenten med et brev og klage. Om de gjør noe med det er en helt annet sak. Men vi har alle behov for å få tilbakemelding...både positive og negative. Og uten tilbakemelding så blir det vanskelig for en produsent å forbedre seg. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 dette skjedde meg også men jeg spiste den opp først så angra jeg siden da kan jeg ikke klage... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Alt detta for å få en liten sjokolade? ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå