Gå til innhold

Mistet 6000bilder fra pcen trenger hjelp og få dem tilbake

Anbefalte innlegg

Hei. Har ei vennine som kom til dataen der 6000bilder manglet ide'er hvordan få de tilbake?

Jeg tenkte og stille tilbake i tid, men husker ikkje hvordan man gjør det.. HJEEELP!

Til en bærbar HP... ( XP )

Venter på rask svar !!!

Endret av Countessa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var det jeg var redd for. Det er nok bare innstillinger og sånn det hjelper for, dessverre. Vet ikke hva som har skjedd, men om filene har blitt slettet fra harddisken, tror jeg ikke ho kan få de opp igjen. (Merk deg "tror")

Lenke til kommentar
Tror nok du heller skal gjenopprette bilder fra en gammel hD , luske og lure rundt i andres privatliv

Shame on you :no:

hehe, tror nåkk du tar feil der. Ho er ei vennine som hadde kommt til datan og sett 6000bilder var borte. Og ingen hadde vert der inne på hennes rom. Og dere burde forstå hvor elendigt det er og miste 6000bilder fra datan..

Ja,ja takk for alle svar !

Lenke til kommentar

Og gjør minst mulig innpå PC-en før du kjører recovery-programmet (helst fra en annen disk). Jo mer du gjør, jo mer ødelegger du (dataene blir skrevet over). For eksempel kan kjøring av systemgjenoppretting ha ført til at en del av bildene er borte for godt.

Lenke til kommentar
er vel forskjellig måter man kal lære om backup.... dette er en av de desværre

Nei, dette er stort sett den eneste måten folk lærer å ta backup.

Men i de fleste tilfellene læres ingen ting av dette heller. :(

getdataback for NTFS eller getdataback for FAT

disse 2 programmene fungerer. Har brukt dem flere ganger tidligere

Ikke på dine egne tapte data håper jeg ;)

Lenke til kommentar
getdataback for NTFS eller getdataback for FAT

disse 2 programmene fungerer. Har brukt dem flere ganger tidligere

Ikke på dine egne tapte data håper jeg ;)

Jo faktisk. Filsystemet på den ene disken min tok kvelden. Selvfølgelig der alle skoleoppgavene lå (skjedde da jeg gikk på skolen). Stresset litt med å få tilbake de filene ja. Pluss at et minnekort til kameraet mitt på en rar måte ble formatert etter en fest jeg hadde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...