Gå til innhold

Axel Foley gjør som Rambo, Beverly Hills Cop 4 ser ut til å bli en realitet.

Dotten

Anbefalte innlegg

Han kan jo ikke være noe dårligere enn Rambo, Indy og John McClane. Axel Foley tar turen innom fra 80-tallet han også.

Jeg gleder meg, men så er jeg jo ikke helt god i hodet. Får håpe Foley kan ta skalpen til Britney og arrestere Paris for å spille inn nok en film. Hvem var det som virkelig stoppet Mel Gibson for fyllakjøring? Scientologene bør jo skjelve i buksen allerede. Absurditeten i Beverly Hills har blitt enda mer absurd siden 80-tallet, så en oppfølger føles nesten naturlig.

Premieren er planlagt å finne sted i 2010, muligens med Rattner som regissør. Linkylinky Så det er bare til å starte nynningen og for nostalgikere:

Se filmen hos Youtube

Få ut din vrede eller del din ekstase.

Na na nananana na na nanananana.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nonsens. Kjør på. Det var tiåret menn var menn og boyband var et fremmedord. Rocky, Rambo og Indy gjorde det alle med suksess (for meg). McClane feilet litt, men var nå underholdende nok. La bølgen velte inn over oss og la de gamle vise at de er best.

Nå må bare Arnold bli ferdig med å leke politiker, så han kan ta del i denne gjenforeningsfesten han også. Vi som begynner å bli gamle og grå trenger noe å gripe fatt i, der samfunnets utvikling blir mer og mer skremmende og vi blir mer og mer som gamle gretne gubber. :wee:

Det finnes sikkert en eller annen film med fløtepusene Hartnett og Di Caprio for de som ønsker det. La oss konservative gamlinger få nyte våre små blaff fra fortiden.

Lenke til kommentar

Blasfemisk. 80-tallet ga oss Aliens, Rambo, E.T, Blade Runner, Die Hard, Terminator, Scarface... og Beverly Hills cop. Dette tullet med at stil ble glemt er en gigantisk floskel. Det var et fantastisk tiår. Du ble jo til og med født i det tiåret!

Lenke til kommentar
Blasfemisk. 80-tallet ga oss Aliens, Rambo, E.T, Blade Runner, Die Hard, Terminator, Scarface... og Beverly Hills cop. Dette tullet med at stil ble glemt er en gigantisk floskel. Det var et fantastisk tiår. Du ble jo til og med født i det tiåret!

Helt enig. Synes det er gledelig at det til og med i dag blir laget flere oppfølgere av 80-tallets mange fantastiske filmer. Likte veldig godt Rocky Balboa og Rambo IV. Ser frem til Beverly Hills Cop IV som kommer neste år.

Lenke til kommentar

Oppfølgere fra 80-tallet har så langt gitt meg langt flere positive filmopplevelser enn dårlige. Sylvester Stallone sin Rambo var jo sårt trengt for å vise filmskapere i dette tiåret at de må slutte å ødelegge filmer med å prøve å gjøre alt så barnevennlig.

Et godt poeng med Foley er at det er en karakter som skal spille på det absurde i Beverly Hills. Der er jo galskapen mer til stede enn noensinne og således er det mange nye komiske elementer de kan spille på nå.

Lenke til kommentar

Er det noe jeg har oversett, eller har ikke Eddie Murphy sagt fuck i en film siden Life (som jeg forøvrig ikke hadde hørt om før jeg sjekket IMDb nå) fra 1999? Med mulig unntak av den ene gangen det er lov å si det i PG-13-filmer.

Skulle tatt seg ut om de tar en Die Hard med BHC 4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fantastisk! Det gledet meg stort når jeg så nyheten. Murphy er uten tvil en av klodens morsomste menn og de to første filmene i serien er fantastiske. Jeg kan ikke huske å ha gledet meg så mye til en forsinket oppfølger før. Rambo, hvem? Rocky, hva? Foley eier dem alle.

Lenke til kommentar

Hva var den forrige bra filmen dere så med Eddie Murphy i hovedrollen? Det er kanskje ikke så rart han vil lage enda en Beverly Hills Cop, spesielt ikke når vi fikk en nye Die Hard, Rambo, Rocky, Transformers og Indy på rekke og rad. Har ikke fått sett Indy ennå, men Rambo og Rocky var faktisk meget bra. Die Hard og Tranformers derimot... :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...