Marthj Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har en thompsons-router som stopper veldig ofte. Det skjer som oftest når jeg spiller onlinespill, 5-10 min etter pålogging. Som regel bare slutter den å virke og de lysene er som de alltid er, men noen ganger blinker den på "pc-link". Den kan være sånn i flere timer. Help? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Funker den hvis du resetter? Mulig du må stille ned timeout tidene på tilkoblinger på den? Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Nei, reset hjelper ikke. Nå er det sånn at hver gang den slutter å virke, så tar det mellom 15 min og flere timer før den virker igjen. Den har slutta å henge seg opp på pc-link da. Alt er i orden ifølge de lysene på den. Endret 30. mai 2008 av Marthj Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Fant ut at switchen var dårlig, så kjøpte en ny og nå streiker nettet sjeldnere, men fortsatt ofte. Routern stopper som nevnt når jeg spiller onlinespill og da står den og blinker på pc-link helt til den etter ca 10-15 min virker igjen. Er onlinespill for mye for nettverket? Mulig å fikse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå