Gå til innhold

Hjelp svenskene med å hindre deres kongelige musikkorps fra nedleggelse. 2 min maks

Anbefalte innlegg

Var på Norsk Militær Tattoo i helja. Og fikk tildelt en liten lapp med en webadresse av en av oberstene i svenskenes "garde".

Saken er at de trues med nedleggelse og har derfor startet en underskirftskampanje.

Hvis det er noen som hadde giddi å registrert seg så er det jo flott!

Registrer deg her

logo_mm_minst.jpg

(Forresten: jeg klarer meg fint uten masse flaming om hvorvidt musikkorps/svensker/whatever er bra eller dårlig. Så dersom du har noe negativt å si får det bli i en annen tråd)

Endret av Joney
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmm.... Traff meg på et dårlig tidspunkt med denne, for jeg jobber for en svenske og han er er mildt sagt helt for jævlig. Ser ikke noe problem om svenskene totalt forsvinner fra jordens overflate jeg nå :)

I dont care, og du leser dårlig-.-

Lenke til kommentar
Hmmm.... Traff meg på et dårlig tidspunkt med denne, for jeg jobber for en svenske og han er er mildt sagt helt for jævlig. Ser ikke noe problem om svenskene totalt forsvinner fra jordens overflate jeg nå :)

Kanskje egentlig ikke... Fortell meg hvorfor svensker har noe i denne sammenhengen å gjøre? Fordi de gjorde det så bra under siste krig?

På den annen side, musikkkorpset deres gjorde nok mer enn de fleste andre svensker og fortjener honnør for ikke å slutte å more resten av oss... Men kan de ikke stille opp i noe annet enn noe som har med krig å gjøre da?

McDonalds bursdagsfester eller noe for eksempel? Med røde neser?

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Kanskje egentlig ikke... Fortell meg hvorfor svensker har noe i denne sammenhengen å gjøre? Fordi de gjorde det så bra under siste krig?

På den annen side, musikkkorpset deres gjorde nok mer enn de fleste andre svensker og fortjener honnør for ikke å slutte å more resten av oss... Men kan de ikke stille opp i noe annet enn noe som har med krig å gjøre da?

McDonalds bursdagsfester eller noe for eksempel? Med røde neser?

Miletary Tattoo har jo faktisk ingenting med krig å gjøre da. Det er jo et kulturarrangement, der profesjonelle musikkorps samles og holder et utrolig show. Svenskenes kongelige musikkorps er et fantastisk korps som spiller utrolig bra. Hva F*** er du snakker om når du snakker om den siste krigen osv. såvidt jeg husker var svenskene nøytrale under den siste krigen, og uansett hva du mener har det ingenting med dette å gjøre.

Jeg lagde denne tråden for å få folk til å bevare en svensk kulturarv. Og dersom du ikke liker det er det samma faen for meg. Jeg trenger ikke masse av ditt pisspreik som fyller opp tråden. Ønsker du å gre alle svensker under en kam, så OK. Jeg gir F. Ingen tvinger deg til å skrive under på denne underskriftskampanjen. Så STFU!

Lenke til kommentar

Var vel egentlig ment litt som en spøk fra min side da, men skjønner jo at det var litt på kanten. At Military Tattoo ikke har noe med krig å gjøre er muligens riktig det også, selv om det høres litt rart ut.

Men som sagt, ikke bry deg om hva jeg sier om dette da det faktisk ikke var vondt ment! Forhold deg til øvrig aktivitet i tråden og ikke minst støtten på de sidene du linket til som selv jeg har skrevet under på :)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...