Jotun Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hepp! Vurderer å handle meg en liten elektrisk kjølebag til å ha i bagasjerommet... Men så undrer eg over en ting... Kobles 12 volten i bagasjerommet på en stv mondeo ut når tenningen slås av? Vil jo ikke risikere flatt batteri fordi eg glemmer å slå av kjøleboksen.... Kunne sikkert funnet det ut selv, men eg har ingen biladaptere akkurat for øyeblikket, og eg gidder ikke finne frem måleinstrumentet og risikere å kortslutte skiten... Har ikke tid til slikt i eksamensperioden... Så håper noen vet det.... (Kan egentlig ikke skjønne noe annet enn at den gjør det.... men vil være sikker ) Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det varierer fra bil til bil. Noen har sånn batterivakt så det kobles ut når batterispenninga blir for lav. Du må nok finne en mobil lader f.eks eller et volt meter for og finne det ut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Hmmmm.... Det får bli etter eksamen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå