McMuffin Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Har en del bildefiler som jeg ved en feil slettet fra minnekortet på mobilen min. Ved bruk av PhotoRescue klarte jeg å gjenopprette bildene, men noen av dem har grå striper tvers over, andre vil ikke vises i Photo Editor eller andre programmer. Beskjeden jeg får i Photo Editor er "Filformatet støttes ikke eller du har ikke de siste oppdateringene for Fotogalleri". Er det noen som kan hjelpe meg med å fikse disse bildene blir jeg veldig takknemlig Endret 29. mai 2008 av haxxorx Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har samme problemet... :/ Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hva med å legge ut bildene som vedlegg? Så kan vi se hva vi får gjort Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvis PhotoRescue har skrevet på selve kortet; så tror jeg toget har gått - ellers kan du laste ned og prøve andre programmer. Alternativt en annen kortleser. Tom Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Putta minnekortet i laptopen og gjennopprettet til en mappe på harddisken. Legger ved et bilde her så dere ser skadeomfanget... Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Putta minnekortet i laptopen og gjennopprettet til en mappe på harddisken. Legger ved et bilde her så dere ser skadeomfanget... Håper noen kan hjelpe Sorry, men det lar seg nok ikke gjøre å få gjenopprettet den tapte informasjonen i dette tilfellet. Prøv eventuelt et annet program, men har mine tvil Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Noen tips om hvilket prog. jeg kan bruke? Lenke til kommentar
se# Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Noen tips om hvilket prog. jeg kan bruke? Sjekk denne siden: http://www.impulseadventure.com/photo/fix-...jpeg-photo.html Ellers ser jeg det er flere program som hevder å kunne fixe korrupet JPG-filer, men har ikke brukt noen av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå