Gå til innhold

Fjerne footer CuteNews

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som vet en enkel måte å fjerne "Content Management Powered by CuteNews"?

Jeg har respekt for de som har utviklet CuteNews og har skrevet Powered by CuteNews i min egen footer,

men det ser dårlig ut når det står rett ovenfor hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har respekt for de som har utviklet CuteNews

Nei, det har du ikke. Det er nemlig så enkelt at har du respekt lar du lenken være, har du ikke respekt tar du den bort. Ditt valg.

Har du lest hva han skriver? han har allerede skrevet linken osv i sin egen footer, ikke vits at det står to ganger, men vet ikke hvordan.

Lenke til kommentar
Har du lest hva han skriver?

1. Nei, det har jeg tydeligvis ikke

2. Ja, jeg har driti meg og ut.

3. Og ja, jeg beklager noe i granskauen, så for å gjøre det godt igjen:

Åpne mappen cutenews -> skins. Der er det tre skin.php-filer. I bunn av dem finnes skin-footer. Der ligger {copyrights}.

Lenke til kommentar

Gå til cutenews->inc->shows.inc.php og gå helt til bunnen.

Så fjerner du

if((!isset($count_cute_news_includes) or !$count_cute_news_includes) and $template != 'rss'){
///
///	  Removing the "P0wered By..." line is NOT allowed by the CuteNews License, only registered users are alowed to do so.
///
if(!file_exists("$cutepath/data/reg.php")){ echo base64_decode('PGRpdiBzdHlsZT0ibWFyZ2luLXRvcDoxNXB4O3dpZHRoOjEwMCU7dGV4dC1hbGlnbjpjZW50ZXI7Zm9udDo5cH
gVmVyZGFuYTsiPkNvbnRlbnQgTWFuYWdlbWVudCBQb3dlcmVkIGJ5IDxhIGhyZWY9Imh0dHA6Ly9jdXRlcGhwLmNvb
8iIHRpdGxlPSJDdXRlTmV3cyAtIFBIUCBOZXdzIE1hbmFnZW1lbnQgU3lzdGVtIj5DdXRlTmV3czwvYT48L2Rpdj4='); }
else{
 include("$cutepath/data/reg.php");
 if(preg_match('/\\A(\\w{6})-\\w{6}-\\w{6}\\z/', $reg_site_key, $mmbrid)){

}else{
  echo base64_decode('PGRpdiBzdHlsZT0ibWFyZ2luLXRvcDoxNXB4O3dpZHRoOjEwMCU7dGV4dC1hbGlnbjpjZW50ZXI7Zm9udDo5cH
gVmVyZGFuYTsiPkNvbnRlbnQgTWFuYWdlbWVudCBQb3dlcmVkIGJ5IDxhIGhyZWY9Imh0dHA6Ly9jdXRlcGhwLmNvb
8iIHRpdGxlPSJDdXRlTmV3cyAtIFBIUCBOZXdzIE1hbmFnZW1lbnQgU3lzdGVtIj5DdXRlTmV3czwvYT48L2Rpdj4=');
 }

}
}

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...