cobaye Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Jeg begynner å bli nervøs nå, for jeg vet ikke om man får forberedelsesdel eller ikke. Jeg har ikke fått noen spesifikk informasjon om det er det, men har det vært det før?Eksamen er på mandag. Og hvis noen har tatt denne eksamen, har dere noen tips?Privatisteksamen er lik som den elevene tar BTW. Hvor langt må man skrive for eksempel. Endret 29. mai 2008 av HildeM Lenke til kommentar
vilding Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vanligvis pleier man ikke å få noen forberedelsesdel til en engelskeksamen. Sideantallet varierer veldig, men det vanligste iflg. lærerne er vel 4 håndskrevne sider/2 dataskrevne sider som et minimum. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Ok, så det har ikke vært forberedelsesdel på VK1 engelskeksamen? Vet at første klasse har fått det nå, men de er jo i kunnskapsløftet.....hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
vilding Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ei venninne av meg hadde engelsk vk1 eksamen ifjor, og hun fikk ikke noe forberedelseshefte nei, hørte med henne istad. Men dette er kanskje noe som er lurt å ta opp med faglærer? Eller går du opp som privatist, da tar du kontakt med kontaktpersonen, pleier å være kontaktinformasjon i informasjonskrivet fra eksamenskontoret. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg ringte ham og han sa, nei. Så da er det oppklart. Jeg er privatist, ja. Lenke til kommentar
vilding Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Okei, men skal hvertfall ønske deg lykke til med eksamen:) Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Uff,det er i morgen. Et spørsmål: Er det liten sannsynlighet for å få om noveller jeg har lest? Okei, men skal hvertfall ønske deg lykke til med eksamen:) takk Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Kan jeg få litt hjelp? Lenke til kommentar
vilding Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kan jeg få litt hjelp? Eksamen er vanligvis delt opp i to, en grammatisk del og en lengre skriveoppgave. Den lengre skriveoppgaven kan fort handle om å sammenligne eller fortelle om to-tre tekster man har lest.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå