Gå til innhold

Får ikke LucisArt filtret i PS til og virke orntlig mere..


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Har hatt dette filtret en god stund, men nå plutselig fungerer det ikke som det skal lengere...

Finner heller ikke ut hva det er, har prøvd og avinststallere PS og filtret men hjalp ikke..

 

Problemet:

 

Når jeg skal bruke filtret så ser det helt fint ut i lille vinduet, mens jeg er i selve boksen der jeg drar i spaka, men når filtret legges til og jeg kommer ut i PS igjenn, så blir det helt snodig rart på ett vis...

post-28938-1212087371_thumb.jpg

 

Ser på ansiktene her hvor rare de blir...

 

Noen forslag til løsning...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forslag til løsning?

Kjøp programmet.

 

Jeg skal kanskje ikke være så bastant, men LucisArt har en liten snerten ting som gjør at bildene blir slik som vist, hvis du benytter en ugyldig, pirat lisens.

Altså, en god løsning for og hindre piratkopiering på.

Det hjelper heller ikke og avinstallere programmet, da det nå ligger igjen spor i datamaskinen din på at du har benyttet ugyldig serial.

Selv om du kjøper programmet nå, så vil problemet fortsatt oppstå, men du kan betale produsenten for en veiledning på hvordan du får fikset. Mener og huske at det koster 100$ og få fikset dette. Veldig sure penger med tanke på hvor enkelt den prosessen er :innocent: , og nei - jeg har på ingen måte tenkt til og fortelle deg hvordan. Ikke en gang ett hint.

 

Jeg har selv kjøpt programmet og syntes det er ganske morsomt og leke med. Kan få mye "bra" resultater..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...