Gå til innhold

AoC: Wog.no (World of Gaming) - forhåndsbestilte, men fikk aldri mount kode!

Anbefalte innlegg

Jeg forhåndsbestilte AOC med Rhino mount fra wog.no (World Of Gaming) - fikk selve spillet et par dager etter release (mandag), men jeg fikk aldri noen kode som skal aktivere mounten. Begynner å føle meg lurt siden de ikke svarer på gjentatte mailer. Før jeg fyrer meg opp tenkte jeg å samle noen erfaringer her.

Så ... er det noen som har erfaringer med denne butikken?

(Jeg poster dette her og ikke i butikkseksjonen siden "alle" som har hatt leveranseproblemer med AOC har gjort det her (mange flere lesere))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg fikk mountet når jeg skrev inn koden bak på manualen inne på account management jeg.

Kan noen bekrefte dette? Kompisen min kjøpte AOC på Platekompaniet og da fikk han et eget ark med kode for Mammoth (og belte) - nøkkelen som var på manualen var det ikke noe spesielt med.

Lenke til kommentar
jeg fikk mountet når jeg skrev inn koden bak på manualen inne på account management jeg.

Kan noen bekrefte dette? Kompisen min kjøpte AOC på Platekompaniet og da fikk han et eget ark med kode for Mammoth (og belte) - nøkkelen som var på manualen var det ikke noe spesielt med.

jeg brukte også bare koden som var på manualen, fikk hele CE pakka med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...