Gå til innhold

hvor lang tid tar det får å fikse GPU?

kozzo

Anbefalte innlegg

har sendt min gainward 9800gtx tilbake til komplett pga artifacts.

Lurer på om noen har erfaring med hvor lang tid det tar for dem å fikse kortet eller eventuelt sende det på nytt.

Lurer på dessuten om det er sånn 50-50 sja..for at et GPU har artifact eller hadde jeg bare uflaks?

Spilte crysis i bare 5min så klikket alt for seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri mottatt et DOA grafikkort. Vil tro feilraten er på < 1%.

Om de velger å sende det inn til leverandøren for reperasjon blir det fort snakk om noen uker, om de velger å erstatte selv så pleier Komplett.no å bruke ca. 2 dager på å påvise defekt (min erfaring) i tillegg kommer postgang frem og tilbake.

Edit: Om de velger å få det reparert og det tar mer enn 2 uker kan du kreve lånekort av dem i mellomtiden. Dette skal ikke koste deg noe, hverken porto frem eller tilbake. Sjekk forbrukerkjøpsloven for mer informasjon.

Endret av radivx
Lenke til kommentar

selv kortet ble ødelagt etter bare 2 dagers bruk.

Komplett sa at det tar 3 dager for å teste den, så hvis det ikke er noe feil med den så sender de den tilbake, (artifacts problemet) tror jeg ikke kan bli reparert. Hvis de viser seg at det er defekt så sender de en ny en. Jeg sendte den igår kveld tipper at de har mottatt den idag, ellers senest imorgen.

Får håpe at jeg får før fredagen neste uke.

Men jeg er 100% sikker på at det er artifact problem, som dere ser på bildet.

Det rare var at jeg prøvde kortet dagen etter og da virket alt perfekt i 5min så krasjet den igjen.

post-132668-1212083430_thumb.jpg

Lenke til kommentar

det der er nok ødelagt. slik vi gjør det der jeg jobber, er at vi sender det tilbake til produsenten hvis sånt noe er tilfelle. vi reparerer aldri skjermkort, og det tviler jeg på komplett heller gjør.

du får nok et nytt et du! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...