erlendhagen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hei, dette bildet tok eg håndholdt en kveld. Det ville blitt bedre på stativ, det er sikkert. Er det for gult? Andre ting eg kunne gjort for å få et "bedre" bilde? Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hmm "Hva er det egentlig du har tatt bilde av her" er første tanken min. Du har en opplyst stamme i fokus og senter av bilde, som stjeler mye oppmerksomhet. Det værste er att denne stammen er skikkelig kjedelig. Mørke partiene er for mørke og lysene for lyse. litt feil hvitballanse og uskarpt. Nå er det jo veldig vanskelig å få gode bilder om natta så rådet er å gå ut før det er helt mørkt og bruk stativ. Lenke til kommentar
erlendhagen Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Eg får seie litt meir om tanken bak bildet. Eg var ute og gjekk tur med venner en kveld, og det var ei lett skodde som gav gatelyset i alleen ei slags eventyraktig stemning. Der er ingen enkelte "komponentar" i bildet som er tenkt som fotoobjekt. Målet var å fange stemninga. Om eg har fått til det, er ein annan sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå