Gå til innhold

HTC Touch Diamond diskuter her->

Anbefalte innlegg

Når jeg går inn på ordrehistorikken på MPX så får jeg 30.06.08 som dato. kanskje du får en annen dato fordi du bestilte for sent, og da er du med på neste parti av mobilene som de får inn..

Det står "Dato": 26.06.2008

"Status": 10.07.2008

Rød lev.dato=Usikker dato

Tydeligvis ja ^^

Høres jævlig ut.. på MPX står det "Nå på lager"... må jo bety at de har ekstra av den, dvs "vi har den på lager, kjøp nå"...

når jeg logger meg inn, så står det "Status: Sendt" på meg.

Har pakkesporingsnummer også, men posten har ikke registrert denne. Går vel ut fra Stokke imorgen, og kommer til oslo onsdag... enda to dager å vente.

Håper du får din tilsendt snart du og.

Jo nå er vi faktisk i samme båt her.

Den er nå blitt sendt, og jeg har fått tildelt pakkesporing nummer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må vel noen her ha fått den i hus? Hva er dommen? :D Fikk beskjed i dag om at det er null poeng å kjøpe seg telefon før høsten, jobben kommer til å rulle ut en eller annen HTC til alle nyansatte for å få oss inn i mail- og avtalesynkroniseringsopplegget. Men da håper jeg at jeg klarer å påvirke valg av telefon noe.. ;)

Lenke til kommentar
Nå må vel noen her ha fått den i hus? Hva er dommen? :D Fikk beskjed i dag om at det er null poeng å kjøpe seg telefon før høsten, jobben kommer til å rulle ut en eller annen HTC til alle nyansatte for å få oss inn i mail- og avtalesynkroniseringsopplegget. Men da håper jeg at jeg klarer å påvirke valg av telefon noe.. ;)

Hvis dere skal få ny til høsten hadde jeg jo prøvd å styre inn mot HTC Touch Pro...

Lenke til kommentar

To ting som får meg til å mislike Touch Pro i forhold til Diamond:

1. Telefonen blir tykkere og tyngre med tastatur.

2. Jeg takler ikke bevegelige deler, altså slidere osv.

Men skal holde strengt øye med den når den nærmer seg. Om den er rå på alt jeg misliker ved den så er det håp. Men sikler mer på den tynnere og lettere non-sliding Diamond altså. :)

Lenke til kommentar

Fikk min i dag :D og har ett par spm:

- Har synkronisert med outlook på pc'en, men hvordan sender jeg epost direkte fra mobilen uten å synkroniserte med pc'en først ?, alstå enten via wlan eller gprs.

- Er det noen slags form for datatellere på denne, slik at jeg kan sjekke gprs datamengden jeg har lastet ned ?

- Selv om jeg har tatt nye bilder dukker ikke disse opp under synkroniseringen, noen tips til hvordan jeg kan få til det?

Er min første windows mobile dette her så det blir nok litt å sette seg inn i :yes:.

Lenke til kommentar

- Har synkronisert med outlook på pc'en, men hvordan sender jeg epost direkte fra mobilen uten å synkroniserte med pc'en først ?, alstå enten via wlan eller gprs.

- Er det noen slags form for datatellere på denne, slik at jeg kan sjekke gprs datamengden jeg har lastet ned ?

- Selv om jeg har tatt nye bilder dukker ikke disse opp under synkroniseringen, noen tips til hvordan jeg kan få til det?

Er min første windows mobile dette her så det blir nok litt å sette seg inn i :yes:.

1. Du må sette opp en POP3 eller IMAP konto. :)

2. Ikke inkludert, men du kan kjøpe f.eks. SPB GPRS Monitor

3. Se under harddisk\DCIM eller \Mine Dokumenter\Mine bilder

Lenke til kommentar

1. Du må sette opp en POP3 eller IMAP konto. :)

2. Ikke inkludert, men du kan kjøpe f.eks. SPB GPRS Monitor

3. Se under harddisk\DCIM eller \Mine Dokumenter\Mine bilder

Trodde den kopierte pop3 instillingene fra pc'en jeg :blush:.

Lenke til kommentar
Du har ikke dårlig 3G-dekning eller noe sånt?

Du kan forsøke å slå av 3G: Telefon (grønn knapp, f.eks) -> Meny -> Vis alternativer -> Bånd -> Sett øverste til "GSM".

Den står jo på Auto, så der den ikke finner 3G skal den jo gå over i GSM..

Lenke til kommentar
En ting til, hvordan får man stor bokstav automatisk etter punktum når man skriver meldinger?

Hay!

Jeg har den orginale HTC Touch med engelsk "spesial-ROM", men jeg går ut fra at svare på ditt spørsmål er standard på alle Windows-mobiler: Les manualen! :tease:

Start/Settings/Input/Options (NB! Fanen på den nederste oppgavelinja)/Hukk av for ønsket valg ...

Tobias

Lenke til kommentar
Et lite problem... Telefon funksjonen ser ut til å slå seg av i tide og utide... Men finner ingen innstillinger som kan stoppe dette... Noen som vet?

Litt kjedelig hvis dette er et vanlig problem på telefonen.. men det er for sent nå. fikk melding om at telefonen lå og ventet på meg på postkontoret.. så nå er det bare tut og kjør...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...