Gå til innhold

HTC Touch Diamond diskuter her->

Anbefalte innlegg

Jeg betaler heller et par tusen mer for iPhone. Den har 16gb minne, app-store som gjør det "mulig" å laste ned programmer og spill Den har også mye bedre operativsystem og mye større skjerm som er bra til å se film på. Jeg vil også legge til at man har iPod som synkroniseres med iTunes.

Sorry, jeg klarer ikke å dy meg på denne heller ...

I tidenens morgen, lenge før noen hadde tenkt på iPhone kunne menneskeheten laste ned programmer og spill til mobilene sine. Det var et salgsargument for andre mobiler for omtrent 10 år soden ...

App-store og iTunes? Jeg er ikke så godt kjent med Appel-produkter, men betyr virkelig at iPhone er begrenset til å laste ned programmer og synkronisere på/med bare to nettsteder?

Jo-da! Større skjerm til video. Det er fett, men jeg vil ikke ha en så stor og tung klump i lomma!

Mye bedre operativsystem? Ja-ja, hver sin smak! Det er ikke tvil om at det kjører bra, men det kan overhode ikke konfigureres idividuelt ...

Tobias

Endret av Tobias Abrahamsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg betaler heller et par tusen mer for iPhone. Den har 16gb minne, app-store som gjør det "mulig" å laste ned programmer og spill Den har også mye bedre operativsystem og mye større skjerm som er bra til å se film på. Jeg vil også legge til at man har iPod som synkroniseres med iTunes.

Vel... for de som ikke er 14 år, vil nok HTC Touch Diamond være en bedre telefon.

Det eneste jeg ser som et argument er at iPhone har 16 GB minne mot Diamonds 4 GB. Utenom det taper iPhone på de resterende punktene (WM er et åpnere OS enn hos iPhone, Diamond har bedre oppløsning, og man kan synkronisere Diamond/WM mot hva man vil). :)

Lenke til kommentar
Bestilte den hos MPX 26.06.2008.

Og ser datoen for at den blir sendt, stadig strekker seg nærmere 10 Juli.

Er det ikke 30 Juni den kommer til Norge, men vet noen om en plass hvor man kan få kjøpt den tidligere enn 09.07.2008?

Som det står på MPX.

Hvor hos mpx står det 10 juli?når jeg går inn på mpx og bestiller telefonen så står det bekreftet 30 juni,så jeg et ikke hvor du har 10 juli fra????

Ser på Ordrehistorikk, at det står Status: 10.07.2008 idag, mens igår stod det 9, samt dagen før da stod det 8. :p

Lenke til kommentar

Da har jeg vært en liten runde for å kikke etter Diamond. Jeg fant den ingen steder, men dette er svarene jeg fikk:

Elkjøp: Visste ikke, kanskje ett par uker.

Mobilland (elns): Visste ingenting.

YaTack: Lå hos posten i dag, og skulle få den i morgen.

Så sånn ligger det an, på den lille sjekken min ;)

Ikke mye vettuge svar, men YaTack virket sikker på at den hadde de i morgen. Så da tar jeg nok en tur bort dit i morgen, og sjekker det ut :)

Lenke til kommentar
Da har jeg vært en liten runde for å kikke etter Diamond. Jeg fant den ingen steder, men dette er svarene jeg fikk:

Elkjøp: Visste ikke, kanskje ett par uker.

Mobilland (elns): Visste ingenting.

YaTack: Lå hos posten i dag, og skulle få den i morgen.

Så sånn ligger det an, på den lille sjekken min ;)

Ikke mye vettuge svar, men YaTack virket sikker på at den hadde de i morgen. Så da tar jeg nok en tur bort dit i morgen, og sjekker det ut :)

Ser at leverandøren min brekfter denne inn til seg i morgen. Da burde den dette ut til andre de nærmeste dagene også :)

Lenke til kommentar
Når jeg går inn på ordrehistorikken på MPX så får jeg 30.06.08 som dato. kanskje du får en annen dato fordi du bestilte for sent, og da er du med på neste parti av mobilene som de får inn..

Det står "Dato": 26.06.2008

"Status": 10.07.2008

Rød lev.dato=Usikker dato

Tydeligvis ja ^^

Lenke til kommentar
Når jeg går inn på ordrehistorikken på MPX så får jeg 30.06.08 som dato. kanskje du får en annen dato fordi du bestilte for sent, og da er du med på neste parti av mobilene som de får inn..

Det står "Dato": 26.06.2008

"Status": 10.07.2008

Rød lev.dato=Usikker dato

Tydeligvis ja ^^

Høres jævlig ut.. på MPX står det "Nå på lager"... må jo bety at de har ekstra av den, dvs "vi har den på lager, kjøp nå"...

når jeg logger meg inn, så står det "Status: Sendt" på meg.

Har pakkesporingsnummer også, men posten har ikke registrert denne. Går vel ut fra Stokke imorgen, og kommer til oslo onsdag... enda to dager å vente.

Håper du får din tilsendt snart du og.

Lenke til kommentar

Sorry, jeg klarer ikke å dy meg på denne heller ...

I tidenens morgen, lenge før noen hadde tenkt på iPhone kunne menneskeheten laste ned programmer og spill til mobilene sine. Det var et salgsargument for andre mobiler for omtrent 10 år soden ...

App-store og iTunes? Jeg er ikke så godt kjent med Appel-produkter, men betyr virkelig at iPhone er begrenset til å laste ned programmer og synkronisere på/med bare to nettsteder?

Jo-da! Større skjerm til video. Det er fett, men jeg vil ikke ha en så stor og tung klump i lomma!

Mye bedre operativsystem? Ja-ja, hver sin smak! Det er ikke tvil om at det kjører bra, men det kan overhode ikke konfigureres idividuelt ...

Tobias

iPhone 8gb er jo faktisk billigere enn Touch diamond dersom man bryter med netcom.

Og angående programmer på mobilen, apple løser dette på en "enkel" måte man trykker på en knapp på hovedmenyen. I windows mobiler har jeg opplevd at det er ganske mye mer krevende. Dessuten har den jo støtte for spill av god kvalitet. iPhone blir også mer og mer attraktiv for bedriftsbrukere med push e-mail osv.

Lenke til kommentar

iPhone 8gb er jo faktisk billigere enn Touch diamond dersom man bryter med netcom.

Og angående programmer på mobilen, apple løser dette på en "enkel" måte man trykker på en knapp på hovedmenyen. I windows mobiler har jeg opplevd at det er ganske mye mer krevende. Dessuten har den jo støtte for spill av god kvalitet. iPhone blir også mer og mer attraktiv for bedriftsbrukere med push e-mail osv.

Helt enig at iPhone er en kjempe bra mobil. Det er altfor mange som disser hverandre smak her. Jeg har desverre ikke iPhone, men har iPod Touch, og skjermen, Safari, musikkspiller, bildeviseren og youtube er helt topp.

Hadde skikkelig lyst på iPhone, men føler nesten at denne blir altfor vanlig snart. Samtidig som det sikkert ikke blir store overgangen fra ipod touch. Hadde lyst på noe nytt, og kjøpte derfor Diamond Touch. blir nok en del mas med windows mobile, henger i ny og ne osv.. men men.. blir litt mer action i hverdagen av sånt :)

Lenke til kommentar

Jeg er bedriftskunde. iPhone er ikke et alternativ. Grunnen? Synkronisering og officestøtte. Sorry mann, jappetiden er over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...