Sewero Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har ett Lian Li - PC-6077 kabinett som jeg vil ha kjøligere. Har 2 vifter bak som er koblet på viftestyring tatt ifra Lian Li - PC65B. Har enda en helt øverst i kabinettet pluss en som suger inn på HDD. Den ene bak suger inn mens den andre blåser ut, Den på toppen blåser ut. Hvordan få det kjøligere? Lenke til kommentar
runela Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har ett Lian Li - PC-6077 kabinett som jeg vil ha kjøligere. Har 2 vifter bak som er koblet på viftestyring tatt ifra Lian Li - PC65B. Har enda en helt øverst i kabinettet pluss en som suger inn på HDD. Den ene bak suger inn mens den andre blåser ut, Den på toppen blåser ut. Hvordan få det kjøligere? Vifter som er lavt montert i kabinettet burde blåse luft inn og de som er oppe i kabinettet burde blåse ut. Fysiske lover det. Varmen stiger opp så få den opp og trekk den ut Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Åpne sidedøren og sett en bordvifte siktet rett inn! Seriøst duger som pokker og de viftene bråker nesten ingening! Jeg har det på server maskinen min. Lenke til kommentar
runela Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Åpne sidedøren og sett en bordvifte siktet rett inn! Seriøst duger som pokker og de viftene bråker nesten ingening! Jeg har det på server maskinen min. Har jeg og gjort noen ganger ja funker det! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 @AvidGamer: Lol? Jeg prata om GJENNOMSTRØNING ikke å blåse med bordvifte inn. Jeg skal prøve meg litt frem med viftene imorra. Skal sette inn to av de mest stille viftene jeg har her og^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå