Gå til innhold

Netcom Personsvar Fax - Noen som bruker dette?

Anbefalte innlegg

Bruker pr i dag Telenor sin MobilFax løsning og er fornøyd med den.

Men har også en telefon hos Netcom jeg skulle hatt dette på, har sett at Netcom har Personsvar Fax til bedrift abonnementer.

Noen som vet om dette virker på samme måte som Telenor sin MobilFax?

At jeg får faxen på email, og en tekst melding om at den har kommer på telefonen.

Fant noe informasjon på sidene til Netcom, men står ikke mye der.

NetCom Personsvar FaksKontrakter, lånepapirer og avtaler. Av og til venter du på en viktig faks. Da er det flott å kunne skrive den ut akkurat der du befinner deg – på hotellet du bor eller hos kunden du er på møte hos?

Slik gjør du:

Har du ikke fått tildelt faksnummer, ring 05051, så får du det fra oss.

Når du mottar faks, kommer den som vanlig melding til telefonen din. Meldingen sier at dette er en faks.

Tast 3 for å videresende.

Tast det faksnummeret du ønsker å få ut faksen på og avslutt med stjerne (*).

Bekreft med 1.

Tast 2 for å skrive ut

Noen her som bruker dette, eller som kan fortelle meg litt mer om hvordan det virker?

Er man avhengig av og ha en fax og skrive ut på?

Hva slags priser har denne tjenesten?

Takker for alle innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Jeg har NetComs faksløsning på jobben. Jeg har et unikt faksnummer, som ser ut som et mobilnummer. Jeg kan gå inn på MineSider og der kan jeg angi en e-postadresse dit faksen skal sendes. Da kommer den som en e-post der faksen er et vedlegg i TIF (elns) format. Jeg kan også velge å få varsel på sms om ny faks. Ved å ringe 92100000 kan jeg også velge å få faksen videresendt til en annen faks, men dette koster litt, tror jeg. Alt i alt virker det helt utmerket.

Lenke til kommentar

Flotte greier. Ser ut som det er helt likt som det jeg bruker hos Telenor i dag. Der betaler jeg også 25kr i månden for å ha denne tjenesten.

Vet du om du betaler noe for dette, eller om det er inkludert i Netcom's bedrift abonnementer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Flotte greier. Ser ut som det er helt likt som det jeg bruker hos Telenor i dag. Der betaler jeg også 25kr i månden for å ha denne tjenesten.

Vet du om du betaler noe for dette, eller om det er inkludert i Netcom's bedrift abonnementer?

Mener at det er inkludert, men sjekk NetComs hjemmesider for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar

Finner ingenting om det på Netcoms sider untatt det jeg la ut i første posten min.

Så tolker det som at dte er inkludert siden det ikke står noe priser på tjenesten.

Men må ha det uansett så det finner jeg ut av før eller seinere.

Takk for info! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...