Jo Are Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hei Så denne filmen nettopp. Er det virkelig sant at ipod touch er så ripe sikker? Vil jo ikke akkurat anbefale folk og prøve og ripe den opp, men kan folk som har hatt den i en stund si meg om skjermen får riper under normal bruk? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har hatt min iPod Touch 16 gb siden julaften 2007, og har ikke en eneste ripe i skjermen. Baksiden blir veldig ripete og relativt stygg etter å ligge i lommen, men hvem bryr seg om baksiden. Ellers er skjermen ekstremt fin til tross for hva den ligger i lommen med (nøkler osv). Mye fingermerker da, men de legger man heller ikke merke til med en gang man får litt lys i skjermen Ikke vær redd for riper i skjermen, det skal en del til for! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har hatt min iPod Touch 16 gb siden julaften 2007, og har ikke en eneste ripe i skjermen. Baksiden blir veldig ripete og relativt stygg etter å ligge i lommen, men hvem bryr seg om baksiden. Ellers er skjermen ekstremt fin til tross for hva den ligger i lommen med (nøkler osv). Mye fingermerker da, men de legger man heller ikke merke til med en gang man får litt lys i skjermen Ikke vær redd for riper i skjermen, det skal en del til for! Ok takk for et betrygende svar. Tror nesten jeg må skaffe meg en ipod touch nå, har jobb og greier så har penger til det Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du kommer ikke til å angre hvis du kjøper, det er et fantastisk produkt. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Angående riper Skjermen liker ikke spisse steiner. Det sier kanskje seg selv, men et godt råd er å holde den unna det. Jeg har nå fått min første ripe på skjermen som kom med at jeg la den på noen steiner og så begynte den å skli og skrapte seg litt. Har en halv centimetersripe ca midt på skjermen. Ikke irriterende egentlig, men kan jo være greit å holde seg unna... Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Angående riper Skjermen liker ikke spisse steiner. Det sier kanskje seg selv, men et godt råd er å holde den unna det. Jeg har nå fått min første ripe på skjermen som kom med at jeg la den på noen steiner og så begynte den å skli og skrapte seg litt. Har en halv centimetersripe ca midt på skjermen. Ikke irriterende egentlig, men kan jo være greit å holde seg unna... det som er så fint når man kjøper på elkjøp å velger en 2 års forsikring til 300kr, får man mye riper, sleng den i gulvet å lever den inn, få en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå