Joachim_F Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Trenger du hjelp til å bli kvitt nikotinmonsteret? Ubisoft har produktet for deg. Les mer Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tragisk teit. Er så lei av alle disse "bli smart"-spillene på DS. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Blir nok en slager dette... eller... En annen ting, tar dere alle artikkelbildene selv? Syntes hovedbildet var fresht. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Blir nok en slager dette... eller... En annen ting, tar dere alle artikkelbildene selv? Syntes hovedbildet var fresht. ja, fikk ikke akkurat mindre lyst på røyk når jeg så det bildet Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Teit, synes det var litt spennende. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hmm, det lille bildet i artikkelen hadde vist en oppløsning på hele 3 872 x 2 592. ^^ Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Bildene hentes vel fra iStockPhoto går jeg utfra, slik som de fleste bilder hele hw-nettverket bruker i de fleste artikler. Og de er i svært god kvalitet Dyktige fotografer som tar dem også Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 bli heller kvitt alkoholen før røyken. Alkoholen er det som skaper de virkelige problemene. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hadde alkohol blitt oppfunnet den i dag, så hadde det aldri blitt lovlig, men og forby alkohol nå kommer aldri til å fungere. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Stump røyken før den stumper deg. Hver gang jeg tok et drag av røyken tok røyken et drag av meg . Endret 2. juni 2008 av haalo Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Stump røyken før den stumper deg. Hver gang jeg tok et drag av røyken tok røyken et drag av meg . Røykere er også mennesker... Men ikke så lenge. Forresten så er jo dette en grei forretnings idé. Det finnes nok av godt troende røykere som tror at alt blir bedre med et spill. Om ikke annet kan de iallefall stimulere lystsentrene i hjernen med å spille istedet for å røyke. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Stump røyken før den stumper deg. Hver gang jeg tok et drag av røyken tok røyken et drag av meg . HAHA, sett ut i vår hage (1) i det siste eller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg