Ildflue Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 I dag fikk jeg den gladelige beskjed om at jeg fikk lærlingplass i ambulansetjenesten! Etter 8 privatisteksamener samtidig som jeg går ut av 3.klasse vgs nå så er jeg veldig glad for at alt gikk så bra som det gjorde! :D Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer. Men åtte? Har du tatt opp igjen mange fag du har strøket tidligere, eller har du tatt drøssevis av ekstrafag? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Tok VG1 Helse og sosialfag som privatist til jul (4 eksamener) og VG2 Ambulansefag (4 eksamener) nå til sommern, i tillegg til å gå 3.året på vgs allmenn. Men slitet var absolutt verdt det når jeg i dag fikk den gladelige beskjed Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er jo faktisk en helt utrolig prestasjon. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Gratulerer. Vel fortjent, ikke mange som klarer å gjennomføre noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå