Gå til innhold

Beardyman - Vis meg en mer underholdende beatbox-artist!

Knofle

Anbefalte innlegg

Jeg kan si relativt sikkert at det er ingen som er bedre til å underholde. Denne fyren er utrolig, selv om han ikke har perfeksjonert mange av lydene like bra som f. eks roxxorloops. Denne fyren er likevel så utrolig kreativ med det, utrolig morsom og kjempeflink til å lage show.

Ikke kom med Razhel fanboy bullshit. Det eneste han er best til er å være først.

("Let me do the beat and the chorus at the same time! Other beatboxers can do this tune aswell, but I can't do theirs") -Ikke sitat, men sannhet.

Linker et par videoer der han har startet en ny måte å underholde folk på med beatboxing, og det er med en mikrofon og to samplers/effektbokser. (Kaoss pads. Ganske hi-tech.)

Resultatet er enestående. Ta en titt, spesielt på "hip-hop"-delen rundt 3-4 minutter inn, og DnB-partiet i del to.

Sjekk opp flere videoer av han på youtube, og dere vil se at han er en av verdens beste normale beatboxere også.

Om noen finner en mer underholdende og dyktig artist skal jeg spise ordene mine, selvfølgelig.

Roxorloops er også en av favorittene mine, og det er av den simple grunn at han har en utrolig bra teknikk når det gjelder electronica og trance beatboxing. Bare hør på bassen på slutten i dette klippet.

Se filmen hos Youtube

Artister som er helt utrolig blåst opp i skyene fordi de er kommersielle, men ikke nødvendigvis like flinke som mange andre

• Joel Turner (Australsk idol ellerno.)
  • "Han SINNSYKT goe fra fransk idol!!!!! omg han er flink!" (Han er forsåvidt flink, men holder ikke mål opp til eliten.)
  • Rahzel. (Har ikke fornyet seg siden starten.)

edit: Understreker at dette er mine meninger, siden jeg kan tråkke på en del tær.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...