Mademoiselle Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Sandwich Ingen under, ingen over, ingen ved siden. Nei, Lion og Royal Trippel er ikke under, iallfall. Endret 5. juli 2008 av Mademoiselle Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Royal trippel <3 Liker absolutt ikke kjeksis iallefall Lenke til kommentar
CSM Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hater fløte/vaniljeis... Det tror jeg ikke på jeg Tror ingen kan hate noe sånt. Visse ting er så gode at de er umulige å mislike. Det er mulig, synes det er kvalmende og ekkelt. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ehhh... isbilen! liker den nye center krone isen de har =) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Sandwich Ingen under, ingen over, ingen ved siden. Nei, Lion og Royal Trippel er ikke under, iallfall. Haha, bomma der ja, heter jo "ingen over, ingen ved siden" Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Den som forsvant! Den isen som var i en boks som er like stor som "Shoft shake"n. "Surface" het den. Vanilje og karamell. Knallgod var den. Men Lion isen holder mål, for ikke å snakke om kokos sobet!! Men er det flere enn meg som har prøvd Haagen Dazs det er sakene sine det! Særlig "Vanilla Caramell Brownie"! Smelter bare jeg hører navnet... Lenke til kommentar
mathiask Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Soft Shake Sjokolade , snickers , daim , sandwich og creme choclate Endret 26. juli 2008 av mathiask Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Vaniljeisen med bilde av kardemommebyfolket på. Nam!! Vaniljestang? Husker ikke navnet. .. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Pinne-Is - Royal Mandel Boks-Is - Dream Karamellnøtt og Hennig Olsen Sjokolatte Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Sjokolatte har for små sjokoladebiter. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 snickers Lenke til kommentar
Special P Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 varierer fra tid til annen, men denne sommeren har det vert solo-is som står høyest på listen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ben & Jerry, har den ikke i Norge tror jeg, men den er her i Sverige dritgod is! Mange forskjellige smaker da, men de fleste er like gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå