RMX02 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Vaffelkrone er best. Men synd at det ikke er sjokolade nederst. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Solo isen er en slager! Liker også godt Krone-is sjokolade og Pistasj, friskis er heller ikke så værst. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Finnes Krone-is med pistasj ennå i butikkene? Forresten: liker dere Diplom-Is eller Hennig-Olsen best? Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Finnes Krone-is med pistasj ennå i butikkene? Forresten: liker dere Diplom-Is eller Hennig-Olsen best? Har ikke observert pistasj-kroneisen som du leter etter, oppdater hvis du finner! Går mye i Henning-Olsen jordbær-kroneis fra egen fryser, så må gå pro for den;) Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Liker best Hennig Olsen, jeg. Merk; Hennig, ikke Henning. Mange som tar feil der. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Royal - Pinneis med ekte vaniljeis og god mørk sjokolade (original Royal?). Og Royal vaniljeis generelt (på boks og soft-is). Det er litt dyrere, men det er verdt det. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tidenes kanskje beste iskrem var en som lignet på soft shake, men var vanlig is og karamell i stedet for jordbær og sjokolade... Het kanskje surf eller noe, fulgte med et lite surfebrett i tre til å spise isen med ... Savner den heftig ... Ellers har jeg alltid vært fan av Snickers, Solo isen og alle de største og dyreste iskremene pappa måtte punge ut for når jeg var liten ... Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Fruits - av diplom is, det har bare blitt sånn, men generelt liker jeg Hennig Olsen isen best. Vanilje isen fra mövenpick er også god. ---- Og Brownies is, må ikke glemme... Endret 6. juli 2008 av Lubbne_Ludde Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Gullpinne, Sandwitch og Snickers er gode, men synes de godt kunne ha laget snickers isen litt større, spiser den opp så fort. EDIT: Når det er snakk om vaniljeis på boks må det selvfølgelig være EKTE vaniljeis, slike med små svarte vaniljeprikker i. Endret 29. juni 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Det er en nostalgiopplevelse å spise friskis. Definitivt den mest klissete opplevelsen av norsk is. Ellers har jeg pleid å kjøpe 2-3 bokser med 6 Sandwicher i løpet av hver uke i vinter fram til april. Og vil jeg ha noe annet, spiser jeg is fra Cielo Frutz er heller ikke så verst, men Sandwich, Friskis og Cielo-is er herlige greier. Endret 5. juli 2008 av Nuust Lenke til kommentar
CSM Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Friskis, helt klart. Hater fløte/vaniljeis... Kan greit spise 20 friskis på 1 kveld. nam nam Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hater fløte/vaniljeis... Det tror jeg ikke på jeg Tror ingen kan hate noe sånt. Visse ting er så gode at de er umulige å mislike. Endret 5. juli 2008 av Ramius Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Lion isen Daim isen Sandwich Vaffelkrone Kroneis jordbær Svensk Magnum is, fy fader den er go Lenke til kommentar
Hooch Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Lett Royal Trippel og Dumle på pinne! Mmmm.. Kjøøøpe... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Sandwich Ingen under, ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå