Gå til innhold

Hva er din favoritt-is?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes Krone-is med pistasj ennå i butikkene?

 

Forresten: liker dere Diplom-Is eller Hennig-Olsen best?

 

Har ikke observert pistasj-kroneisen som du leter etter, oppdater hvis du finner!

 

Går mye i Henning-Olsen jordbær-kroneis fra egen fryser, så må gå pro for den;)

Lenke til kommentar

Tidenes kanskje beste iskrem var en som lignet på soft shake, men var vanlig is og karamell i stedet for jordbær og sjokolade... Het kanskje surf eller noe, fulgte med et lite surfebrett i tre til å spise isen med :p ... Savner den heftig :(...

Ellers har jeg alltid vært fan av Snickers, Solo isen og alle de største og dyreste iskremene pappa måtte punge ut for når jeg var liten :p...

Lenke til kommentar

Gullpinne, Sandwitch og Snickers er gode, men synes de godt kunne ha laget snickers isen litt større, spiser den opp så fort.

 

EDIT: Når det er snakk om vaniljeis på boks må det selvfølgelig være EKTE vaniljeis, slike med små svarte vaniljeprikker i. :)

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Det er en nostalgiopplevelse å spise friskis. Definitivt den mest klissete opplevelsen av norsk is.

 

Ellers har jeg pleid å kjøpe 2-3 bokser med 6 Sandwicher i løpet av hver uke i vinter fram til april. Og vil jeg ha noe annet, spiser jeg is fra Cielo :) Frutz er heller ikke så verst, men Sandwich, Friskis og Cielo-is er herlige greier.

Endret av Nuust
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...