Maren-mor Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Shave ice med sitron og appelsin smak Det er nam nam, men nesten umulig å få tak i lenger Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg er helt enig i VG sin test om at Royal triple er den beste isen. Karamell og sjokolade er uslåelig. Jeg husker også tyrkisk pepper isen som ikke finnes lenger å, men den var kjempegod. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Shave ice med sitron og appelsin smak Det er nam nam, men nesten umulig å få tak i lenger Ah... Shave Ice, klassiker Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Den isen som smaker best er jo Royale Triple, men det er liksom ikke is. Is er kald, forfriskende saftis! Isabelle sin er god! Sjokolade og vanilje er ikke noe jeg kjøper en varm sommerdag. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hmm, jeg synes det blir feil å si at Royal Trippel ikke er is. Selv synes jeg fløteis er enda mer "is" enn saftis egentlig. Hvorfor kan vi ikke heller se på Lollipop som stivfrossen saft? Vel, det er jo is, det også. Men det er jo ikke noe mer "is" det enn fløteiskrem med karamell og dobbelt sjokoladelag? Mmm...tror jammen jeg må ha en Royal Trippel snart. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Is fra tidenes morgen har vært basert på fløte. Hvis det er en is som ikke har melkeprodukter i seg, men skal få lov til å hete is, så er det sourbet. Mangosourbet er noe av det beste jeg vet. Men de der lollipoppene det snakkes om er ikke annet enn frossen sav nei:P Jeg husker vi kalte den type is for "saftposer" og "saftpinner" når jeg var liten. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 'Saftis' har jeg alltid kalt den type is. Syns ikke det er så veldig godt, foretrekker fløte is - gjerne med sjokoladetrekk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fløteis er mye bedre enn frossen saft på pinne. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Word! Jeg likte Cola saftisen når jeg var yngre og Dr Freeze eller noe sånt. Men fløteis eller yogurtis er det eneste av is jeg spiser nå. Den nye Dream Karamell med nøtter er utrolig god! Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Åh, jeg sto og tittet på de Dream-pakkene istad. De så virkelig gode ut. Er det helt vanlig is, eller smaker de mer som frossen yoghurt, altså is med en litt mer syrlig smak? Er forresten yoghurt-is sunnere enn fløteis, eller er det også fløte i yoghurt-is? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Soft-Shake med sjokoladesmak er min favoritt! Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dream smaker friskere enn vanlig fløteis og den har litt mindre fett. Den smaker ikke surt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dæven, hvordan kunen jeg glemme softice! Best av alt. Pluss frozen yoghurt! Veldige gode greier, ingenting slår disse. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) VG: is test Hva er dette for noe tull? De gav Fruitz 3! Endret 13. juni 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Åh, jeg husker den isen som heter "Amerikaner" fra Hjem-is, med fløtebolle midt oppå. Nam, nam, den er skikkelig god! Selges den fremdeles, eller? Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 ENDELIG er Royal Trippel tilbake. Smakte himmelsk, selvom det regnet. Den får definitivt min stemme. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Husker det var yndlingsisen min før, men det er store sjangser for at soft-is er uslåelig, jeg får prøve Royal Trippel igjen snart Lenke til kommentar
Oerets Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det noen som vet om man får kjøpt de 2-litersboksene med pistasjis lengre? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Når det er snakk om Dream, den mint-iskremen er supergod. Smaker som vaniljeis iblandet generøse mengder After Eight. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå