Essem Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du er amatør som liker sjokoladeis Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du er amatør som liker sjokoladeis Sjokoladeis er for proffer om den bare er av god nok kvalitet, og det er Hennig Olsen Sjokoladeis Tobias Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Den beste isen: Maxibon. Men den har de sluttet med i Norge dessverre Da blir Lion. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Snickers på pinne, Royal på pinne. Pistasj og krokan på boks er nam. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Snickers på pinne, Royal på pinne. Pistasj og krokan på boks er nam. På PINNE!? Hvor selger dem det?? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Oida, ble helt feil. Jeg mente i pose. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Tssss, amatørstempel for å like sjokoladeis? Fail. Häagen-Dazs (eller noe sånt) synes jeg ikke noe særlig om. Har smakt fire-fem varianter, og ingen har imponert. Det som er synd er at man ikke får tak i Ben & Jerry's i Norge, de lager en meget kurant sjokoladeis med brownie-biter, og har ellers en del andre interessante varianter. Interessante(?) fakta om Häagen-Dazs - det er et amerikansk selskap som valgte navnet fordi det "høres europeisk ut", det betyr ingenting, og det uttales "Hagen-Dass". Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Solstick og Krone-Is Sjokolade er kos Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Royal Trippel er min absolutte favoritt. Jeg smilte rimlig bredt da jeg oppdaget den i butikken for litt siden etter omtrent 3 års fravær. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Favoritt is blir häagen dazs' is med karamell biter i. Utrolig god:). Det finnes også en 'cookies & cream' is som er veldig god, men det er ikke den häagen dazs har.' Ellers har 'sandwich' lenge vært en favoritt, men syns nå at Magnum Almond er bedre. Vet ikke om de selger den i Norge. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Smakte den nye frukt-isen som går på reklame nå. (Noen hjelpe meg med navnet?) Den var fantastisk god, den er min favoritt-is nå Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Frutz fra Diplom-IS er det vel du mener. Har ikke smakt den ennå, men den ser god ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Snickers og friskis Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Krone-is med browniesbiter. Den har jeg ikke smakt. Selges den i vanlige butikke, eller på man kjøpe fra isbilen? Lurer jeg også på. Kan noen svare? Hvor får vi kjøpt den? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Krone-is med browniesbiter. Den har jeg ikke smakt. Selges den i vanlige butikke, eller på man kjøpe fra isbilen? Lurer jeg også på. Kan noen svare? Hvor får vi kjøpt den? Man får kjøpt den hos isbilen anbefaels, utrolig god Lenke til kommentar
xdeathcab Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Softis med sjokoladestrø, snickers og soft shake - jordbær : ) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Random vaniljeis med en dash sjokopulver ala oboy over Det er en sikker vinner Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er forresten veldig glad i McFlurry fra Mc'ern også. Den med NonStop er konge. Nå har det vel kommet en ny type også, en smak jeg virkelig falt for da jeg kjøpte den nok ganger i Polen i 2004. Hmm..var det Lion-smak? Lenke til kommentar
Platium91 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Lollipopp er definitivt den beste. Foreløpig går den bare ann å kjøpe fra disk, så håper den kommer i alle butikker etterhvert. Visst det er pinne så må det bli soft-shake eller noe i duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå