Gå til innhold

Hva er din favoritt-is?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Favorittisen min er ein lakris-is dei selg i bl.a. Sverige, men eg har ikkje sett han i Noreg. Trur han heiter Black Nogger eller noko lignande.

Ellers er pistasjeis ein vinnar. Av pinne-is er Royal Trippel favoritten, og Lion-is og Big Deal er òg gode. :)

Lenke til kommentar

Sameboe's favoritter:

Crème chocolat med lys sjokolade

Softshake sjokolade

Softis med strø (helst sjokolade, jordbær eller banan)

Kroneis med Brownies biter

Sandwitch

Gamle slagere (som ikke selges lengere):

Drillo isen

Bounty-isen

Nuts balltopp

Skuffelse lista:

Den nye til Hennig Olsen med Sjokolade og chili - smakte sjokolade bare, også svei det litt i halsen

Kapteinsabeltann isen - Aldri giddi å spist opp en hel sabeltann is, rett og slett fordi at det blir for mye til slutt

Lenke til kommentar

I Brasil spiste jeg "ekte italiensk is", som da selvsagt var produsert i Brasil, og den var uendelig mye bedre enn no jeg har smat i verken Norge eller Italia. Gikk tilbake dit hver dag og prøvde forskjellige smaker... nesten alt de hadde var bedre enn noe jeg har smakt før. Særlig sjokoladeis med innebygd sjokolade og brownie.

Ready to eat is, må jeg si Lion er favoritten.

Ellers har jeg ikke funnet noen spesielt god is her i landet, selv om det er gjennomgående okay.

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar

For en gjeng amatører :tease:

1. Mövenpick Male Walnut

2. Häagen-Dazs Bailys

Hva som kommer på 3 osv. er vansklig å avklare, men Hennig Olsen SjokoladeIs, den nye katus-sobeten (jeg liker'n jeg!) og den nye sjokolade-chillien til Hennig Olsen er også gode. Den sjokko-chillien ligner på den hjemmelagede sjokoladeisen jeg hadde dilla på å lage for noen sesonger siden ...

Tobias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...