РЦП-88 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Den nye Sorbetto isen, med bringebærbiter, og Sandwich. Helt enig. Liker også Twister fra GB glass/Unilever. Og en eller annen is fra Nestlé som jeg ikke husker hva heter. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Favorittisen min er ein lakris-is dei selg i bl.a. Sverige, men eg har ikkje sett han i Noreg. Trur han heiter Black Nogger eller noko lignande. Ellers er pistasjeis ein vinnar. Av pinne-is er Royal Trippel favoritten, og Lion-is og Big Deal er òg gode. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kuleis med pistasje og sjokolade (kanskje banan også?) med sånn sjokoladesaus som stivner er helt sjef.. Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Softis og softshake topper listen min:) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sameboe's favoritter: Crème chocolat med lys sjokolade Softshake sjokolade Softis med strø (helst sjokolade, jordbær eller banan) Kroneis med Brownies biter Sandwitch Gamle slagere (som ikke selges lengere): Drillo isen Bounty-isen Nuts balltopp Skuffelse lista: Den nye til Hennig Olsen med Sjokolade og chili - smakte sjokolade bare, også svei det litt i halsen Kapteinsabeltann isen - Aldri giddi å spist opp en hel sabeltann is, rett og slett fordi at det blir for mye til slutt Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 # 1 Daim is # 2 Snickers is # 3 Solo is Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 # 1 Daim is Enig! Har du prøvd "Big Deal"? Den ligger i samme klasse. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) I Brasil spiste jeg "ekte italiensk is", som da selvsagt var produsert i Brasil, og den var uendelig mye bedre enn no jeg har smat i verken Norge eller Italia. Gikk tilbake dit hver dag og prøvde forskjellige smaker... nesten alt de hadde var bedre enn noe jeg har smakt før. Særlig sjokoladeis med innebygd sjokolade og brownie. Ready to eat is, må jeg si Lion er favoritten. Ellers har jeg ikke funnet noen spesielt god is her i landet, selv om det er gjennomgående okay. Endret 3. juni 2008 av guardianpegasus Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 # 1 Daim is Enig! Har du prøvd "Big Deal"? Den ligger i samme klasse. Nei, Det har jeg ikke, men er overbevist over at ingenting slår Daim is. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 1: piastasj is (tennis is 10 år tilbake i tid var en suveren vinner) 2: sandwish 3: softshake sjokolade 4: daim is 5: solo is Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Henning Olsen Sjokolatte Diplom Royal Spesial Sjokonøtt Diplom Royal Spesial Creme Brulee Dream Sjokolade Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 softshake sjokolade og klitor-is Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Spiste "Big Deal" i dag, mens jeg koste meg i sommervarmen. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fjort-is! Hehe! Kunne ikke dy meg! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 1. Vaffelkrone 2. Sandwich 3. Pin-Up 4. Friskies Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 For en gjeng amatører 1. Mövenpick Male Walnut 2. Häagen-Dazs Bailys Hva som kommer på 3 osv. er vansklig å avklare, men Hennig Olsen SjokoladeIs, den nye katus-sobeten (jeg liker'n jeg!) og den nye sjokolade-chillien til Hennig Olsen er også gode. Den sjokko-chillien ligner på den hjemmelagede sjokoladeisen jeg hadde dilla på å lage for noen sesonger siden ... Tobias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå