BeeVee Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Nå som sommeren er i gang er det vel på tide å spise store mengder is igjen:- D Hva er din favoritt-is? Noen annbefalinger? Mine favoritter: Pære-is Domle-is (på pinne) Dream sjokolade og karamell (1l boks) Edit: kan ikke tro at jeg glemte sandwich!:O Endret 29. mai 2008 av BeeVee Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Snickers er best:) Sandwich duger også. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nå har ENDELIG Diplom-is begynt å selge Royal Trippel. Den slår så og si alt i frysedisken altså. På andreplass kommer Lion-isen med kjeks. Mmmmm... For to minutter siden spiste jeg Dumle kjeksis Veldig god, den også! Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Krone-is med browniesbiter. Den har jeg ikke smakt. Selges den i vanlige butikke, eller på man kjøpe fra isbilen? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 * Sørlandsis med sjokolade * Daim-is * Softis med sjokoladestrøssel * Snickers-is * Solo-is Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Dumle-is på pinne er en knallgod is, men Dumle-is i kjeks var en enorm skuffelse. Smakte lite, hadde tynt sjokoladebelegg og litt ekkel karamell. Av Diplom-is kjøper jeg nesten bare Snickers - sist prøvde jeg en Royal med mørkt sjokoladetrekk, men sjokoladen var ikke god, så hele pinnen var mislykket. Favoritten er nok imidlertid Hennig Olsens knallgode Sandwich, som med sin karamellsmak overgår Diplom-is sin med god margin. Den nye Spicy-isen til Hennig Olsen er også veldig god (ikke kaktus-sorbeten, men sjokoladeisen med jorbærrippel og chili), og Daim-isen er helt sjef. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Sol-Stick^-^ Og den Soletto ^-^ Også selvfølelig Soft Shake sjokolade Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Lett Is Skogsbær er den beste =D Liksom hvordan den er. Den er ikke så "luftig" men samtidig så er den det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Pistasjis på boks, gjerne med sjokoladesaus og jordbær til. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 1# Pistasjis i skål med sånn sjokoladesaus som stivner 2# Snickers 3# Sandwich Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Passionsfrukt isen og alle Royal. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Daim-is og Royal Trippel karamell Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Krone-is med sjokolade. Kjøper jeg fra disk foretrekker jeg kule-is med pistasj og vanilje. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Å, den der pin-up-greia med solbær. Nam! (Fint papir er det også!) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har blitt helt hektet på "Frosty Fruits" i det siste. Har 3-4 pakker liggende i fryseren. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Den nye Sorbetto isen, med bringebærbiter, dumle-is og Sandwich. Og er det noe is jeg savner her i Norge er det Cool fish, Clip og Clap-is og en eller annen lakris-is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå