Nitrius Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Går tredje og siste året på vgs nå. Gikk MK de to første åra og bytta til allmenn påbygg (3PÅA) dette året her. Vi har nettopp hatt skriftlig eksamen i Norsk bokmål og Norsk sidemål og jeg hadde eksamen i matte 1x rett før overgangen til 2008. Så er det slik at det eneste som står for tur nå, er muntlig eksamen, som man får vite om man kommer opp i 12. juni og den skal avholdes 16. juni. Det jeg lurer på, er det sikkert at man kommer opp i noe? Skolen min har vært så mye frem og tilbake på akkurat dette. Ene dagen var det ja, andre dagen nei osv... Noen mener at om man har vært opp i skriftlig så slipper man muntlig eller omvendt, andre mener at man må opp i begge to. Så hva er riktig? Begynner å bli ganske lei av at en skole ikke greier å gi ut riktig info, og jeg er jammen glad for at dette(forhåpentligvis) er det siste året mitt, før jeg tar turen til universitetet. Så håper noen smarte sjeler her har et godt svar, liker ikke å gå rundt i usikkerhet. Endret 29. mai 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 går påbygg selv og har fått beskjed at vi må ha 3 skriftlig og 1 muntlig ... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 går påbygg selv og har fått beskjed at vi må ha 3 skriftlig og 1 muntlig ... Har fått noe lignende beskjed jeg også, men har også fått høre av samme person at personen plutselig ikke var sikker, men trodde at om man hadde vært oppe til skriftlig, slapp man muntlig og omvendt. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 det har jeg ikke hørt noe om... har bare hørt at det må være 3 skriftlig og 1 muntlig eller 2 skriftlig og 2 muntlig... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Med den gamle reformen var det slik: I første klasse kan man komme opp i enten skriftlig eller muntlig. 1 fag I andre kan man komme opp i både skriftlig og muntlig, 1 fag. I siste har man skriftlig i norsk, nynorsk og 1 av valgfagene. Så 1 muntlig i et eller annet utenom det man kom opp i i skriftlig. 4 fag Men nå med streiken er det ikke sikkert at vi kommer opp i muntlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå