Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvorfor blir eg nervøs rundt folk som er YNGRE enn meg?


Gjest Nervøs og alt som hører med

Anbefalte innlegg

Gjest Nervøs og alt som hører med

Hei.

 

Poster her som Gjest denne gangen.

 

Eg jobber på en bossbil,er sidemann,dvs at vi er ganske overalt.

 

Men de gangene vi skal opp på en ungdskole og så på en barneskole etterpå,så blir eg så nærvøs..får ondt i magen og nå har det kommet så langt at når en hyttecontainer skal tømmes ved skolene så er det sjåføren som går ut og tømmer den for eg tørr rett å slett ikke.

 

Har gjort det noen ganger,vi kommer der alltid i ett friminut så det er ALLTID folk ute,og de gangene eg har turt ut selv så er det noen gutter på barneskolen,ja barneskolen som alltid kommer og sier"hei eg liker buksa di"osv osv bruker jo arbeidsklær...har sagt noen ganger til de om de er homo siden de liker buksen min,men nå så tørr eg altså ikke gå ut når vi kommer til skolene...

 

Hva er galt med meg..eg er 23!!år..eg lar barneskole elever gjøre meg nærvøs og alt det der...Har eg dårlig selvtillit eller er det noe annet som feiler meg.

 

Håper noen har noen gode svar....eg liker ikke dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Nervøs og alt som hører med

Neida,de er ikke det...ikke fysisk...er bare noen kommentarer,har jo prøvd å si noe tilbake,men nå klarer eg ikke det lenger og eg er nå redd for å gå ut slik at de ser meg... :(

Lenke til kommentar

Kan det være at du selv ble hakket på av medelever når du var i den alderen? Tror dette er det første spørsmålet en profesjonell ville stilt deg hvis du hadde oppsøkt hjelp, og det er det en grunn til. Ting man opplever som barn former deg på alle måter. Det er ikke alltid man vet det selv engang, før noen gjør deg oppmerksom på det.

Lenke til kommentar

har vert i lignende situasjon. jobbet i posten for et par år siden (var ca 20 da), og da var det alltid unger på skolene som kom og snakket med meg. tenkte aldri over det. synes det var hyggelig at de brydde seg :p

var som oftest de "eldre" jentene som kom, og da snakket vi litt om de "teite" guttene og forelskelse og slikt :p

spøkte med dem og sånn.

 

tror de syntes det var kjekt og snakke med en eldre gutt

Lenke til kommentar
Gjest Nervøs og alt som hører med
Kan det være at du selv ble hakket på av medelever når du var i den alderen? Tror dette er det første spørsmålet en profesjonell ville stilt deg hvis du hadde oppsøkt hjelp, og det er det en grunn til. Ting man opplever som barn former deg på alle måter. Det er ikke alltid man vet det selv engang, før noen gjør deg oppmerksom på det.

 

ble mobbet en del på ungdomskolen ja...

Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker med unger på denne alderen(som jeg ikke kjenner), er at jeg ikke kan gjøre stort om de skulle gjøre noen spillopper.

 

har en fordel. for dem er du stor og tøff. de er bare småt og tror de er tøffe. sett dem, på plass så er ikke det noe problem... forhåpentlivis som kommer de ikke bort til deg mer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...