-Tommy Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Mitt batteri var over ett år når det døde, jeg fikk nytt uten problemer. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Fikk svar i dag morges igjen. De kunne desverre ikke erstatte batteriet siden det har gått halvannen år siden jeg kjøpte pc'en. Men har sett på denne Da betaler jeg jo en femtedel av hva jeg må betale hvis jeg bestiller fra Dell selv. Og jeg synes da dette så ekte og bra ut. Selgeren har veldig bra feedback også. Nå, ett døgn, jeg gjentar: ett døgn etter at jeg bestilte 2gb ram fra komplett har det kommet for henting. Rask levering må jeg si. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 To års reklamasjonsrett på pc-batteri Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 To års reklamasjonsrett på pc-batteri Takk! Det der visste jeg ikke om, kan spare meg for mye bry. Mail med "klage" og link er sendt til Dell. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Og der fikk jeg mail om at de sender et nytt batteri snarest mulig. Jeg måtte dytte de litt i riktig retning(takk til m99), men igjen viser Dell at de yter god service. Lenke til kommentar
Akselskaar Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 DVS man kan faktisk ta ut skjerkortet til laptopen? Har en slik laptop selv liggende å slenge, og tenkte det kanskje var på tide med en oppdatering =) Noen råd til skjermkort hvis det da ER mulig å bytte det ut? ANG prosessoren, gikk meg litt vill der. Ifølge guiden, er det mulig å bytte den ut? Burde jeg isåfall oppgradere PSU'n etc etc hvis jeg første skal oppgradere allt dette ? Takk =) Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Sånn jeg forsto det så er x1400 det beste skjermkortet hovedkortet tåler(?). Det vil ihvertfall være mer styr enn det er godt for vil jeg tro. Lenke til kommentar
Akselskaar Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Newbie question: Hvsalags kort er det? tilsvarende kort innen nvidia serien for stasjonær vil være? takk for svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå