Nilzor Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg trenger et Socket 939 hovedkort. Fins det nettbutikker som selger dette nytt? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Bruk prisguiden: https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k Fant et kort hos Mamoz, men det er også mulig å finne 939-kort hos andre leverandører - de har tidvis dette til salgs som demovarer eller returvarer. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det Gigabyte-kortet hos Mamoz er bra. Har selv bydgd 2 maskiner med det kortet. Er det kort med AGP eller PCI-e du skal ha? Lenke til kommentar
Nilzor Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Takk for svar. Glemte at det var noe som het prisguiden Jeg skal ha AGP, så det ser ut som onlinebutikken.no er det eneste alternativet foreløpig. De hadde ikke på lager men skulle få inn ett. Ett ja... Vi snakker svære kvanta Nå er det vel ikke vanvittig stor etterspørsel etter 939 HK'er, så mulig jeg er heldig. Evt. får jeg kjøpe brukt. Så det var et par på bruktmarked.no og. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Det ligger et ASRock - 939Dual-SATA2 på bruktmarkedet. Det har både AGP og PCI-e. Eneste kortet jeg vet om som har det. Edit: Jeg vet ikke hvor kresen du er på hovedkort, men disse kortene er de beste til Socket 939 (AGP). Endret 30. mai 2008 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå