asad Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Rec er desidert den skumleste filmen jeg har sett på år og dager. Jeg har lasta ned den 2 ganger, og prøvd å få tak i subtitles som funker, uten lykke Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Laste ned [rec]? Kjøp den i stedet. Du blir ikke skuffet. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 The Shining er filmen med den mest nervepirrende stemningen jeg har opplevd. Første gang man ser den er den... jævlig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det er riktig. Shining er den beste skrekkfilmen i mine øyne. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er riktig. Shining er den beste skrekkfilmen i mine øyne. Ja. Den psykologiske effekten Cubrick har klart å innprente i filmen overgår det meste. Få filmskapere (ingen) kommer til å klare å skape en atmosfære som er mer skremmende enn i The Shining. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Helt enig med deg. Er forresten Kubrick, ikke Cubrick Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Så Orphanage og Rec her om dagen. Rec synes jeg var brukbar, men likte ikke Orphanage noe særlig. Om du vil ha en skummel film så ikke se Orphanage. Rec var mye action i tillegg. Skvatt også ganske bra noen ganger der. Shining synes jeg er skikkelig digg. Om du vil ha en film som kødder med sansene dine kan du jo se The Exorcist sent på kvelden. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 The Others. Kjemisk fri for blod, gørr, tentakler og zombier. En original og skikkelig god film. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 The Others er en fin fin film Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 alle de "skumle" filmene som The Ring, The Shining eller The Grudge er filmer som pingler blir redd av! Men Hostel skal visst være ganske detaljerik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hostel er ikke noe skummel. Den er dårlig, bare fullt av blod og kvalme. The Shining er horror, mye bedre. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 The Shining er ikke på langt nær så skummel som den var når jeg så den som liten, for meg er det ikke horror lenger, en grei thriller, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Den er ikke veldig skummel når du har sett den hundre ganger nei, men filmen er fortsatt bra og uavhengig fra andre skrekkfilmer. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Alt i alt er The shining en veldig god film. Suverent skuespill, god historie og spennende plot. Men jeg fant den aldri særlig skummel. Stemningen er god, men i mine øyne skapte den aldri et øyeblikk jeg syntes var særlig skremmende. Syntes den sjette sansen var skumlere. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Den er ikke veldig skummel når du har sett den hundre ganger nei, men filmen er fortsatt bra og uavhengig fra andre skrekkfilmer. 100 ganger? Prøv 2. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Den er ikke veldig skummel når du har sett den hundre ganger nei, men filmen er fortsatt bra og uavhengig fra andre skrekkfilmer. 100 ganger? Prøv 2. Prøv 3 du, så skjønner du kanskje hvorfor den er mer skremmende enn disse nymotens "grøsserne". Ungdommen idag kan ikke skille thriller, grøsser, splatter eller komedie fra hverandre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Så TCM her om dagen. Den var litt ekkel, mye pga håpløsheten, men faens bra film. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Den er ikke veldig skummel når du har sett den hundre ganger nei, men filmen er fortsatt bra og uavhengig fra andre skrekkfilmer. 100 ganger? Prøv 2. Prøv 3 du, så skjønner du kanskje hvorfor den er mer skremmende enn disse nymotens "grøsserne". Ungdommen idag kan ikke skille thriller, grøsser, splatter eller komedie fra hverandre. Hva med at jeg ikke ser den igjen og du kanskje prøver å akseptere at folk har forskjellig oppfatning fra din. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Den er ikke veldig skummel når du har sett den hundre ganger nei, men filmen er fortsatt bra og uavhengig fra andre skrekkfilmer. 100 ganger? Prøv 2. Prøv 3 du, så skjønner du kanskje hvorfor den er mer skremmende enn disse nymotens "grøsserne". Ungdommen idag kan ikke skille thriller, grøsser, splatter eller komedie fra hverandre. Word Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er helt utrolig hvor ignorante enkelte er på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå