Szmekken Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hei. Jeg har alltid vært plaget på våren av pollen fra hassel, or og bjørk. Da med lett asma, kløe i øyne og slim i hals, lunger og neste. Jeg har testet meg hos lege for noen år siden, og da testet jeg positivt på disse tre og negativt på alt annet, og gress. Nå er disse tre pollentypene gjort sitt for våren, men plagene har fortsatt. Jeg har vært plaget med influensa og en rekke forkjølelser den siste måneden. Nå, en uke etter siste bjørkepollenspredning har jeg vondt i lungene, hoste, en del slim i hals og lunger, vondt i hodet, følelse av søvnmangel og generelt dårlig allmenntilstand. Jeg har ikke tatt antihistaminer siden bjørkepollenspredningen tok slutt. Spørsmålet mitt er følgende: Kan jeg har utviklet gresspollenallergi siden sist vår, i en alder av 18 år. Jeg har aldri vært det minste plaget av gresspollen før. Eller kan en eventuelt vedvarende forkjølelse som nekter å slippe taket, gi disse symptomene? Jeg har forresten ikke kløe i øynene, men resten av pollensymptomene virker som er der. Håper noen kan svare, får jeg ikke trent i hele sommer grunnet utvidet pollenallergi, går mye galt Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg utviklet allergi for spesielt bjørk, men også enkelte andre pollentyper i en alder av 20, eller noe slikt. 3 år senere var det like brått borte som det hadde dukket opp i første omgang. Så ja, det kan variere litt gjennom livet hvor mye du reagerer på hva. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Uff, om jeg har utviklet gresspollenallergi så jeg ikke kan trene fra april til august, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Hvis Gud finnes har han sannlig en god sans for humor Nå har jeg ikke trent siden april grunnet or, hassel og bjørkepollen. Ved disse tider pleier jeg å kunne gjenoppta trening. Tror jeg skal prøve en jævlig har treningsløkt nå så jeg får forkjølelsen, hvis det er det det er, til å slå inn for fullt. Blir jeg skikklig syk er det sikkert en forkjølelse som gir symptomene og ikke en nylig utviklet gresspollenallergi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå