tyggys27 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har noen et rødt kort eller et gult kort, Trenger det FORT, BYR BRA. jeg byr bra for et rødt eller et gult kort, men trenger det fort. bare skriv her hvis du har et rødt eller gult kort. Lenke til kommentar
Godset Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Har noen et rødt kort eller et gult kort, Trenger det FORT, BYR BRA. jeg byr bra for et rødt eller et gult kort, men trenger det fort. bare skriv her hvis du har et rødt eller gult kort. har rødt og gult kort Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Har noen et rødt kort eller et gult kort, Trenger det FORT, BYR BRA. jeg byr bra for et rødt eller et gult kort, men trenger det fort. bare skriv her hvis du har et rødt eller gult kort. har rødt og gult kort bytter du både det gule og det røde kortet mot Knut Borch, Theodor Elmar Bjarnason, Espen Olsen og Peter Kovacs i Vanelig og Martin Andresen og Ingvild Stensland i Landslagskort Lenke til kommentar
Godset Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har noen et rødt kort eller et gult kort, Trenger det FORT, BYR BRA. jeg byr bra for et rødt eller et gult kort, men trenger det fort. bare skriv her hvis du har et rødt eller gult kort. har rødt og gult kort bytter du både det gule og det røde kortet mot Knut Borch, Theodor Elmar Bjarnason, Espen Olsen og Peter Kovacs i Vanelig og Martin Andresen og Ingvild Stensland i Landslagskort nei men jeg bytter de bare mot diamant og gull som spiller Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Har noen et rødt kort eller et gult kort, Trenger det FORT, BYR BRA. jeg byr bra for et rødt eller et gult kort, men trenger det fort. bare skriv her hvis du har et rødt eller gult kort. har rødt og gult kort bytter du både det gule og det røde kortet mot Knut Borch, Theodor Elmar Bjarnason, Espen Olsen og Peter Kovacs i Vanelig og Martin Andresen og Ingvild Stensland i Landslagskort nei men jeg bytter de bare mot diamant og gull som spiller glem det Lenke til kommentar
96tark Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Enig med tyggys27 der. Man kan ikke kreve faste Gull og Diamant for gule og røde kort. Kanskje et dårlig Gull for et gult ELLER et rødt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg