WzUp Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg kjøpte meg en Siemens S55 i går, men da jeg kom hjem viste det seg at det ikke var noen datakabel i esken. Det står på my-siemens.com at det skal følge med. Gjelder dette også i norge? Har dere andre som har kjøpt siemens s55 fått med datakabel? På Forhånd Takk Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Det fulgte bare med på de 1500 første eller noe...Og disse er solgt for lenge siden. Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Bare de 1500 første.. Æsj! Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Hvis jeg kjøper en MSI BlueTooth Key på komplett. Kan jeg da bruke den med siemens softwaren, og oppdatere firmwaren via BlueTooth, eller?? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 du kan bruke den med S55'en.. men jeg tror ikke du kan oppgradere software via BT btw, fulgte med kabel til min S55, og TVILER STERKT på at den var blant de 1500 første Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Kan jeg bruke Siemens Data Exchange software med bluetooth da? Når jeg istallerte det kunne jag ber velge mellom Com1, og IrDa. Noen andre programmer lignende dataexchange som kan benytte seg av bluetooth? Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg må vel ha ordentlig Datakabel for å oppgradere firmware, men det hadde vært fint å ha bluetooth hvis det er mulig å bruke DataExchange, eller ett lignende program med det. Vil helst ikke ha infrarød. Noen som vet? Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Siemens Data Exchange funker selvsagt med Bluetooth Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Gjør den det ja... det var bra . På installasjonen står det nemlig bare Com1, og IrDa som velg.... Du er sikker på dette? Regner med at jeg må ha kabel for FW oppgradering. Noen som vet hvor jeg kan få tak i billig datakabel til s55 .. kan godt være uorginal. Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Du må sette BT-adapteret til å være en virituell com-port. DEet var i allefall hva en annen S55-bruker skrev. Selv holder jeg meg til IRDA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå