|XP| Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg trenger en driver til topcom xplorer 500 iternal. Denne driveren må være til Windows XP. Har du en driver kan maile meg ([email protected]) eller kontakte meg på irc, der kaller jeg meg |XP|. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg trenger en driver til topcom xplorer 500 iternal. Denne driveren må være til Windows XP. Har du en driver kan maile meg ([email protected]) eller kontakte meg på irc, der kaller jeg meg |XP|. Jeg antar dette er Topcom ISDN, dette er vel enten et Asus eller Billion-kort så du kan prøve med disse driverne. Lenke til kommentar
Lemric Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Eller bare gå inn på Topcom sine hjemmesider og laste ned derfra... Lenke til kommentar
|XP| Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 jeg finner ikke driveren på hjemmesiden til topcom Lenke til kommentar
Lemric Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hmm... Strange... Kan da huske å ha lasta den ned før... Hvis jeg har den skal jeg maile den til deg... =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå