Gå til innhold

panasonic th-42px80 - bra tv?

Anbefalte innlegg

jeg tror jeg har funnet tven min, etter timesvis med titting på nett osv. men jeg tror en del av materialet jeg har lest er gammelt... er det en bra tv å kjøpe i dag, eller er det kommet nyere og bedre modeller etter den (da tenker jeg tver som er naturlige å sammenligne med 42px80), og som utpeker seg veldig blandt de andre, også prisvennlig)?

man går seg jo helt vill i denne jungelen av tver :ermm:

og hvordan er det å bestille en tv usett på internett? føler det er et bra kjøp siden alle snakker så varmt om den, og tenker da at å se den først ikke egentlig har så mye å si...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Panasonic Px80 er absolutt en god plasma tv! Og den prisen man får den til nå er helt villt. Dette er heller ikke en gammel modell, hvis du trodde det.

Px80 er helt yppirlig til tv og filmtitting, men til spilling så får du bedre tver i samme prisklasse. (Ps3 spilling, HDMI)

Jeg har en Px80 stående i stuen til tv og film. og en Samsung M87 på et annet rom til spilling. Jeg har prøvd å spille ps3 på begge skjermene, og jeg må si det ble skarpere bilder på min Samsung m87.

Men det spørs hva den skal brukes til.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har nettopp innstallert PX80 og førsteinnstrykket er meget positivt.

Jeg er så "heldig" å ha CD HDTV tuner og sett to kamper i kveld og dette er svært!!

Sitter på ca 3m hold og kan ikke "se" at FullHD kan gjøre noen forskjell i denne størrelsen.

Var redd for at dette skulle sees men TV2 SportHD 1 og 2 fra fotball EM er bare helt kanon!!!

Kontrast og lysstyrke ser veldig bra ut uten at jeg har justert noe nevneverdig.

Jeg hadde en Philps 32" CRT av bra kaliber, men denne blir bare en Donald TV i forhold.

Jeg skal justere og leke litt mer med innstillingene etterhvert, men det ser veldig bra ut OTB.

Når det gjelder lyden så er også denne markant bedre enn Samsung LE32M61 jeg har i "finstua".

Jeg kjøpte denne på Komplett til 7895.- og kan vanskelig se noen bedre alternativer i

denne prisklassen.

Vurderte 40M87/40W4000/40a656, men pga dobbel pris på et par av de nevnte så falt valget på

P A N A S O N I C

T H 4 2 - P X 8 0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...