nullet6 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Heisann! Jeg har sett mange serier nå. HAr sett ferdig stargate: SG-1 og antlantis. Alias, battlestar galactica og heroes. Er det noen flere bra serier jeg bør se? Untatt Lost og såpeserier. Gjerne noe med litt futt og action i. Takker for svar Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Buffy og Angel to gode serier med mye action, drama og ikke minst humor Se de første 3 sesongene av buffy før du begynner å se Angel det er tilsammen 12 sesnoger, så du har mye å se Sharpe serien er tøff 15 90minuters episoder(filmer) mye bra action og drama, man får se Rollen som gjorde sean bean kjent Lenke til kommentar
enator Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Reaper house scrubs the big bang theory jerhico regenesis rome det er de jeg kommer på i farten Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Buffy og angel så jeg på tv'en før... gått litt lei de liksom. Rome også. Hmmm... skal skjekke ut reaper og de andre der, tar gjerne imot flere forslag Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Sci-fi (romskip osv) Farscape Firefly (fra han som lagde Buffy og Angel) Star Trek: Deep Space Nine (foregår på en romstasjon i stedet for romskip og er en del mer "voksen" enn de andre) Annet: Point Pleasant (overnaturlige saker) Supernatural Stephen King's Dead Zone (ja, basert på boken og meget bra.) Twin Peaks (første sesong er grei nok, men i andre tar de den helt ut. Sinnsykt bra serie. Sier bare David Lynch...) The Adventures of Brisco Country Jr (western med Bruce Campbell. Den fyren er ikke i stand til å lage noe dårlig. Tenk bare på Bubba Ho-Tep....) Legend (western med Richard Dean Anderson. Dessverre bare en sesong, men den er til gjengjeld meget bra.) Lenke til kommentar
YMF Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 har du ikke sett Heroes så vil jeg råde deg til å se det. virker som om du er en sci-fi type. i heroes er det mye futt + overnaturlige saker vist ingen av disse seriene passer deg så sjekk: www.tv.com der finner du top 100 lister i alle sjangere. Top 25 Sci-Fi Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Vil varmt anbefale deg "Dexter". En serie som blir hekta av etter episode 1! Ellers har jeg å anbefale Heroes, The Sopranos, Kidnapped og Vanished. Er ikke akkurat den store Sci-fi-fanen av meg, men de oppramsede er som du bra full av action og trykk. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Dexter vil nok sikkert falle i smak. Sikkert Entourage også. Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Skjekker ut det dere foreslår... Hittil har reaper og Jericho falt mest i smak.. Ser etter noe som ikke bare er komisk... Bare pøs på med forslag Jeg har masse fritid ;P Lenke til kommentar
YMF Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 ja, dexter er en av de beste seriene jeg har sett. Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 kan varmt anbefale mange av de som er nevnt over (heroes, the big bang theory, rome, Entourage ++) men jeg har akkurat fått interressen for en helt ny britisk serie, nemlig The Invisibles. Det har kommet 5 episoder (sendetid er torsdager, så tilgjengelig her og der på fredager). Kort fortalt for de som ikke har lyst til å lese wikipediaartikkelen: to state-of-the-art innbruddstyver som begynner med oppdrag igjen etter mange års pause. De utgjorde to av tre medlemmer i en kjent forbrytergruuppe som ble kalt The Invisibles av pressen fordi de aldri etterlot spor. Nå har de blitt smågamle, tjukkere, og i mye dårligere form, og selvfølgelig ikke helt oppdaterte på alle fronter. Mye humor, og i tillegg så er ikke dette en typisk serie med 45 minutters sendetid + pauser som tilsammen utgjør 1 time, her er det ca 60 min med serie! Samt et dritherlig introtheme. For de som liker heist-filmer/serier anbefaler jeg sterkt å prøve denne serien. Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Leste litt om dexter... er det en slags krimserie der han kisen dreper de som er mistenkte eller er det noe mer til serien?? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hva med Prison Break? Kan anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 "Over there" er en krigsserie som omhandler en gjeng soldater som blir sendt til Irak. En helt fantastisk serie, som faktisk er ukjent for de fleste. Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Så første og andre episode av dexter. Fy søren for en bra serie. Ble fengsla ved første stund. Bare introen alene er genial. (oi! klokka er halv ett ) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 "Over there" er en krigsserie som omhandler en gjeng soldater som blir sendt til Irak. En helt fantastisk serie, som faktisk er ukjent for de fleste. Anbefales på det sterkeste er en tulle serie vil du ha krigs serie, bør du se Tour of Duty om soldater i vietnam Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) DEAD LIKE ME Handler om en jente som dør og blir en reaper sammen med en gjeng raringer. Komedie. Dark Angel Har ikke sett denne men vet at det er mye action og spenning i den.^-^ Endret 6. juni 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå