Gå til innhold

Feil beskrivelse av hd hos komplett ?

Anbefalte innlegg

Satt og sammenlignet priser på disker mellom PsData og Komplett, da så jeg at Komplett har beskrevet en WD disk som 160 gb det skal vitteligen vere 180 gb eller? vist ikke jeg tar feil hos PsData står den oppført som en 180 gb disk ,eller finnest det en WD 160 gb disk?

Det jeg så på var jo prisen for vist det er en 160 gb disk er Komplett stiv på prisen (1997.- kr) PSDATA 180 gb til 1995.-kr, det vil i så fall si at du hos PSDATA får 20 gb gratis i forhold til Komplett + 2 kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter det jeg kunne se så fantes det ingen 160GB disker hos WD blant spesial edition diskene. High End diskene hadde derimot en 160GB, men dem har som sagt "kun" 2MB cache.

Tror det foreligger en feil her ja.

Mulig feilen er min da....er ingen expert ;)

edit: skriveleif

Lenke til kommentar
Etter det jeg kunne se så fantes det ingen 160GB disker hos WD blant spesial edition diskene. High End diskene hadde derimot en 160GB, men dem har som sagt "kun" 2MB cache.

Tror det foreligger en feil her ja.

Mulig feilen er min da....er ingen expert ;)

edit: skriveleif

Nei jeg kunne heller ikke finne den der men hos Komplett derfor lurer jeg på om det foreligger en feil hos Komplett

der står : nyhet 20 WD caviar 160 gb ide 7200 rpm SE 8mb cache pris 1997.- kr

Lenke til kommentar

Sendte en mail til komplett da jeg ble ganske nysgjerrig på dette selv og dem svarte da at dette var en helt ny disk som ikke var kommet på WD sine sider ennå.

Så.....infoen hos komplett stemmer. Men tror personlig jeg ville gått for en 180GB hos PS-Data da denne koster det samme :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...