Gå til innhold

Har blitt svindlet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Jorchi skrev:
Is that him?

vet ikke jeg, søkte bare på det nicket han sa og fant han fyren der, stemte jo med at han er 31 isåfall

edit1: ja da ser det slik ut

Kris93 skrev:
  Jorchi skrev:
Is that him?

Jeg sendte PM til kenokeno, og han sa at det var han.

edit2: men går det ann å få en forklaring på hvordan dere fant frem til den typen, vært artig å følge med her så må jo nesten få vite ossen det ble oppklart?

Endret av tanngarden
Lenke til kommentar

Vi må jo nesten være sikre ...

Og om det er ham - det står at han har kjæreste, en fin gest fra fornærmede kunne jo være å ta en telefon til denne kvinnen og fortelle om hennes kjæres bedrifter. Kanskje til og med henvise til privatlærer, så drittsekken lærer seg å skrive norsk?

Lenke til kommentar
  tanngarden skrev:
edit2: men går det ann å få en forklaring på hvordan dere fant frem til den typen, vært artig å følge med her så må jo nesten få vite ossen det ble oppklart?
  kenokeno skrev:
all info har jeg fått via posten og google søk.

Det fikk jeg som svar på PMen min.

Jorchi skrev:
Vi må jo nesten være sikre ...

Og om det er ham - det står at han har kjæreste, en fin gest fra fornærmede kunne jo være å ta en telefon til denne kvinnen og fortelle om hennes kjæres bedrifter. Kanskje til og med henvise til privatlærer, så drittsekken lærer seg å skrive norsk?

Nei?

Det står:

Status: Singel

Søker: Kjæreste

Lenke til kommentar

Skulle handle med han her. Han sendte meg konto nr, og jeg ringte posten og spurte om jeg handla med rett person før jeg betalte noe som helst. De bekrefta at personen het Jørn og ikke ronny. Sånn fikk jeg vete alt om denne karen her, var bare google søk så hadde jeg han etter jeg fikk hans navn. hans navn er over alt på nett.

Lenke til kommentar

Ikke kast dere over noe som ikke er bevist. La dette være en politisak. Ikke lag en mobb nå.

Jeg velger å stenge denne, da dette er noe politiet må ta seg av. Ikke noe imot at man poster slikt på nettet, men vær oppmerksom på at uskyldige kan bli dømt. Jeg kommer til å fjerne info som kan lede til info om personen her. La de rette gjøre jobben sin.

Trådstarter har den informasjonen han trenger for å anmelde forholdet.

Stenges

Beskjed fra fivestar

Sitat
Jeg vil takke alle som har deltatt i denne tråden gjennom etterforskingen. En spesiell hjertens takk til "kenokeno" og "PepsiCo" som skaffet all informasjon jeg besitter.

Banken min ville ikke ut med informasjon og var skråsikre på at Postbanken ville gjøre de samme. De ville at jeg skulle koble inn politet med en gang. Så feil kan man ta.

Jeg har ved hjelp av denne tråden lært en del og det håper jeg andre som har lest har også.

Ellers har vi muligens rensket Finn.no for svindel! I hverfall i PS3 seksjonen

Jeg kommer videre til å ta saken opp med politiet, men som noen i tråden sa, så er det ikke noen garanti for at jeg får tilbake pengene mine. Så hovudmålet er å få tilbake pengene først.

Er det noe dere lurer på PM meg.

Bare en opplysning: Jeg har skaffet meg en PS3 nå!

Mvh fivestar!

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...