Gå til innhold

Har blitt svindlet!


Anbefalte innlegg

For han kunne jo ikke svindla deg face2face.

 

Hvis han gjør dette kalles det ran, og det forundrer meg ikke så mye rart som kryper og går her i landet at han ville nølt med det. Når han vet du har med penger, for eventult kjøp.

Tar han opp en kniv, er det ikke mye du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tar på meg Torpedo jobber.

 

Ring meg:)

 

ikke slik, men slik:

 

'Jeg tar på meg Torpedo jobber.

 

Sett penger inn på konto nr. XX, så ordner jeg biffen når jeg ser pengene på konto.'

 

Greit nok at mange kriminelle er idioter, men her har du allerede oppskriften i første meldingen, og så glemmer du pengene først?

Trenger ikke all verdens utdanning for å bli torpedo gjør du? :p

Lenke til kommentar
Hehe :)

 

Konkluderte ikke med noen ting jeg. Ser jo av historikken i denne tråden det er en "Martin" som selger en PS3. Passet litt for bra.

 

Ville selv aldri ha solgt min PS3 :love: .

 

Synes det var litt rart i en annen svindelannonse at selgeren trudde at DIRT, TUROK og Uncharted: Drakes Fortune var filmer:

 

"som ny 2 mnd gammel, den er komplett i eske med alt tilbehør. D Og den sendes pr, postoppkrav eller forskuddsbetaling på konto. og den koster 2000 ikke 900 eller 1400 ;- Å det er med 3 filmer DIRT TUROK DRAKES FORTUNE"

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Til deg som har blitt svindlet. Jeg har fult navn på karen og telefon nr og adresse. Send meg Pm for mer info. Jeg har har etter masse tid på google og ved hjelp av postbanken som han bruker fått alt sammen. konto nr han bruker starter på 0540 07 XXXXX.

Er dette samme person så ta kontakt, han solgte ps3 ved navn selger.

 

En annen ting er at han bruker effektive navn som ronny peterson og ronny hansen. Denne Ronny hansen er en ekte person men har ikke noe med svindelen og gjøre. håper vi får tatt jævelen nå som vi er flere.

Endret av kenokeno
Lenke til kommentar
Halleluja! Jeg har fått svar (via epost) der vedkommende sier at han IKKE har fått pengene enda. Videre sier han at han har hatt problemer med banken før og det har tatt opptil 2 uker å få pengene! Er dette realistisk?

 

Om han ikke har fått pengene enda kan banken bekrefte dette? Eventuelt stoppe transaksjonen, eller er det for sent?

 

Ellers så har han ikke reagert noe som helst på min trussel om å anmelde han om han ikke overfører pengene tilbake snarest, samt at jeg får en bekreftelse på det.

 

Jeg er fortsatt skråsikker på at det er svindel i og med at prisen er vanvittig lav, han skriver som en liten unge og nekter å gi meg et nr å ringe han på (han svarer ikke meg på e-post da)! Ord som "elns" "di" istedenfor "de" samt en drøss med andre skrivefeil som selv hadde fått norsklæreren til ta livet av seg ved en retting.

 

I morgen starter etterforskingen for fullt!

 

Høres ut som en liten drittunge som har prøvd seg som svindler og nå er redd for å bli oppsøkt av politiet/en stor skummel mann. Ikke tro på at pengene ikke er kommet, 2 uker å overføre? Yeah right ...

Lenke til kommentar
Da får han som ble svindlet ta seg en tur på døra hans og få igjen pengene da. Vedder på at han ikke sender dem tilbake så enkelt. Sikkert lurt mange i sin tid. Legg ut all info her, sånn bare for morroskyld :!:

 

Sorry du. dette er en politi sak, så jeg gir info kun til de det faktisk gjelder.

Han får nok bra svi for dette. :!:

Endret av kenokeno
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...