Szmekken Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hva med litt god gammeldags blackmailing? Du kan jo kontakte ham å si at det dobbelte av det du overførte burde være på konto innen et par dager, ellers ... Lenke til kommentar
nls Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 gå i banken hans og gjør et innskudd over skranke på 10kr (gitt at kontoen ikke er i skandiabanken e.l ) så får du bekreftet navnet hans, hvis du ikke skulle få det på telefon, jeg er helt down for å ta en tur, hvis han bor i oslo området.. ^^ Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hva med litt god gammeldags blackmailing? Du kan jo kontakte ham å si at det dobbelte av det du overførte burde være på konto innen et par dager, ellers ... Ikke lurt siden det kan bli tatt som trusler. Slikt er ikke lov i norge En mail med hans egentlige navn og adresse vil nok fort få lyd i ham. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hva med litt god gammeldags blackmailing? Du kan jo kontakte ham å si at det dobbelte av det du overførte burde være på konto innen et par dager, ellers ... Ikke lurt siden det kan bli tatt som trusler. Slikt er ikke lov i norge En mail med hans egentlige navn og adresse vil nok fort få lyd i ham. Haha seriøst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ja, ganske seriøst. Du forstår selv hvor lett det er å blackmaile noen. Photoshoppe et bilde eller plage noen og si du kan slutte hvis du får penger. Hadde det vært lov, hadde jeg vært rik ;D Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Halleluja! Jeg har fått svar (via epost) der vedkommende sier at han IKKE har fått pengene enda. Videre sier han at han har hatt problemer med banken før og det har tatt opptil 2 uker å få pengene! Er dette realistisk? Nei. Dette er ikke realistisk. Overføring mellom 2 norske banker tar aldri mere enn høyst 2-3 dager. Jeg vil påstå at dette bekrefter at han har svindlet deg. Han kjøper seg tid. (2 uker). Og neste gang du tar kontakt med han, har han sikkert svindlet 2-3 andre personer, og du får ikke noe mere svar. Lenke til kommentar
huGGGy Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har en følelse at dette er samme person som jeg har snaket litt med i det siste. Her er mailen jeg fikk av han : ja den er norsk med kvitt, fra eljøp ca 20 mnd garanti igjen er 60gig 3 spill som ny brukt i 15 timer, standar pakke, kan få med 1 remote + 1 controller + pp 3450;- sendes som bankforskudd på konta 7076 14 xxxxx da jeg ser penger på konto sender jeg pakken fritt Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Fine leifer, det skal han ha! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg kan skrive bedre armensk enn det der ... Og jeg kan ikke skrive armensk ... Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Bummer! Nå har du, som alle andre har sagt, lært å være forsiktig! Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hvis konto nr hans startet på 7076 kan det tyde på at han har DnB som bank. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 men hvis du har sendt pengene over til en bank konto er det vel bare å spore kontoen så ser du vel hvem som eier den osv. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sto det noe om hvor personen var i fra? hvor han bodde? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sto det noe om hvor personen var i fra? hvor han bodde? Det står Trondheim. Men finner ingen med matchende navn i trondheim, så det er nok fake Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sto det noe om hvor personen var i fra? hvor han bodde? Det står Trondheim. Men finner ingen med matchende navn i trondheim, så det er nok fake Hvis du finner ut at han faktisk holder til i tr.heim så hjelper jeg deg gjerne om du skulle få problemer med å få dem tilbake. Men blir evt først om 2 uker, reiser til Rhodos om en halvtime Lenke til kommentar
huGGGy Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) http://www.finn.no/f...nnkode=13474648 epost : [email protected] navn : martin Sted : oslo Mobil : ********* Nå vet jeg ikke om det er samme person, men med en 60 gb til 2000 + teite skrivefeil er det jo håp. Endret 5. april 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) http://www.finn.no/f...nnkode=13474648 Nå er annonsen slettet fra Finn. Endret 5. april 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
nls Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) samme er PCen annonsen.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde forøvring interessant at postnr 0444 Oslo ikke eksisterer og at i den med PCen er den oppgitt til et postboks anlegg i nydalen (0405 oslo) skrivefeil eller glipp ? Endret 1. juni 2008 av nls Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jasså , så svindlerene leser på diksusjon.no? Jeg ville ikke følt meg trygg på en person som staver merkelig dårlig norsk og ikke ser ut til å vite for mye om produktet. Endret 1. juni 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Annonser hvor selger kun oppgir fornavn styrer jeg lett unna uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg