Gå til innhold

Har blitt svindlet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gå i banken hans og gjør et innskudd over skranke på 10kr (gitt at kontoen ikke er i skandiabanken e.l ) så får du bekreftet navnet hans, hvis du ikke skulle få det på telefon, jeg er helt down for å ta en tur, hvis han bor i oslo området.. ^^

Lenke til kommentar
Hva med litt god gammeldags blackmailing? Du kan jo kontakte ham å si at det dobbelte av det du overførte burde være på konto innen et par dager, ellers ...:)

 

Ikke lurt siden det kan bli tatt som trusler. Slikt er ikke lov i norge :p

En mail med hans egentlige navn og adresse vil nok fort få lyd i ham.

Lenke til kommentar
Hva med litt god gammeldags blackmailing? Du kan jo kontakte ham å si at det dobbelte av det du overførte burde være på konto innen et par dager, ellers ...:)

 

Ikke lurt siden det kan bli tatt som trusler. Slikt er ikke lov i norge :p

En mail med hans egentlige navn og adresse vil nok fort få lyd i ham.

 

Haha seriøst?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Ja, ganske seriøst.

Du forstår selv hvor lett det er å blackmaile noen.

Photoshoppe et bilde eller plage noen og si du kan slutte

hvis du får penger.

 

Hadde det vært lov, hadde jeg vært rik ;D

Lenke til kommentar

Halleluja! Jeg har fått svar (via epost) der vedkommende sier at han IKKE har fått pengene enda. Videre sier han at han har hatt problemer med banken før og det har tatt opptil 2 uker å få pengene! Er dette realistisk?

 

Nei. Dette er ikke realistisk.

Overføring mellom 2 norske banker tar aldri mere enn høyst 2-3 dager.

Jeg vil påstå at dette bekrefter at han har svindlet deg.

Han kjøper seg tid. (2 uker). Og neste gang du tar kontakt med han, har han sikkert svindlet 2-3 andre personer, og du får ikke noe mere svar.

Lenke til kommentar

Har en følelse at dette er samme person som jeg har snaket litt med i det siste. Her er mailen jeg fikk av han :

 

ja den er norsk med kvitt, fra eljøp ca 20 mnd garanti igjen er 60gig 3 spill som ny brukt i 15 timer, standar pakke, kan få med 1 remote + 1 controller + pp 3450;-

sendes som bankforskudd på konta 7076 14 xxxxx da jeg ser penger på konto sender jeg pakken fritt

Lenke til kommentar
Sto det noe om hvor personen var i fra? hvor han bodde?

Det står Trondheim. Men finner ingen med matchende navn i trondheim, så det er nok fake

 

Hvis du finner ut at han faktisk holder til i tr.heim så hjelper jeg deg gjerne om du skulle få problemer med å få dem tilbake. Men blir evt først om 2 uker, reiser til Rhodos om en halvtime :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...