akarlsvi Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Kjører winXP på ASUS A7N8Xdeluxe og får ikke PCTV kortet til å funke stabilt, maskinen fryser og må varmstartes, har formatert på nytt, prøvd både med og uten SP1, flytter til forskjellige PCI slotter og testet med alle tilgjengelige drivere. Har også meldt probl. tl Pinnaclesys uten å få respons. Er det flere som har dette probl. på Nforce HK????? det virker som det er et kjent probl på andre diskusjonssider. Finnes det andre drivere enn de orginale som kan brukes?? ASUS A7N8Xdeluxe, XP2600+, Tekram SCSI, 2x18gig IBM SCSI disker, Highpoint RAID, 2x180gig WD, PCTV kort, ISDN kort, Hercules 9700pro 2x256 Corsair ram OC 12,5 x 195 Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hadde et slikt PCTV kort en gang i tiden. Kastet det i søppla etter og ha testet det ut litt. Grunnen til at det var ubrukelig er de elendige driverne Pinnacle leverte til kortet. Ser ikke ut som om det har forandret seg. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Enig i at Pinnacle har dårlige drivere. I tillegg kommer de veldig sjelden med oppdateringer :-( Jeg har et PCTV Pro kort og Asus A7N8X Deluxe hovedkort. Det fungerer helt fint, uten å låse seg. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 driverene VAR dårlige.. de siste er faktisk veldig bra.. aldri hatt noe problem med kortet etter jeg la inn de. Får det hk'tr selv til uka så da får jeg jo testa om det går bra da. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 pinnacle sine drivere er ikke så verst nå synes jeg, men du kan jo prøve med andre drivere hvis du har lyst: http://www.tv-cards.com/drivers.php har du prøvd uten drivere, men med Dscaler (tv-program som ikke trenger drivere)? dersom det fryser der også, ligger problemet et annet sted enn driverene til pinnacle antar jeg Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Og en bios oppgradering på det hk't er vel et must med en gang.. har du ikke gjort det så gjør det før du prøver noe annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå