LittleTufs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Join us in our mission to set a Guinness World Record for the most software downloaded in 24 hours! Have you attempted to set a World Record with no luck? Well, now is your chance to change that! Help set a Guinness World Record by pledging to download Firefox 3 today. And, help spread the word Tatt fra http://www.spreadfirefox.com/ Det virker slik at du registrerer deg med mail og land. Når Firefox 3 kommer ut får du mail om at du kan laste den ned:D Her signerer du. Du kan også se hvor mange signeringer det er fra vært land... hva med å slå sverige? Endret 29. mai 2008 av LittleTufs Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg er med! Gøy å delta i et verdensrekordforsøk, uten å egentlig gjøre så mye. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Vi leder over sverige med 150 stemmer Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 I skrivende stund har både Norge og Sverige akkurat 3,115 påmeldte, men nå melder jeg meg på også. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Norge og Sverige har akkurat like mange stemmer nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå