sdf123 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Har satt opp SyncBackSE på 2 laptoper som skal kjøres mot en win2k3 server som jeg har stående, men har litt problemer. Har satt opp at SyncBackSE skal kjøres hver dag kl 0900, men ettersom det er veldig varierende når jeg har på maskinen ønsker jeg at om ikke maskinen er på kl 0900 vil jeg at programmet skal starte automatisk å kjøre når neste oppstart av maskinen skjer. Hvordan løser jeg dette? Jeg har brukerkontoer på win2k3 serveren, så hver gang etter en omstart må jeg skrive inn passord for å kunne logge meg på mappene som jeg deler fra serveren. Problemet er da jeg ikke har logget på manuelt, så greier ikke programmet selv å logge på, jeg har tastet inn passordet i selve programmet men det greier bare ikke å logge på, noen som har vært borti det før? EDIT: Fikk løst det ved å velge ekspert innstillinger, der kunne jeg legge inn brukernavn og passord i stedet for å gjøre det gjennom tidsplanleggeren. Nå funket det hvertfall. Og er det mulig å la programmet kjøre automtisk i bakgrunnen, føler jeg må godkjenne alle operasjonene hele tida. Endret 29. mai 2008 av everlong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå