Schneiderlin Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvilken scooter anbefaler dere hvis jeg skal kjøpe en ny? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Henger meg på denne tråden^^ Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vel, det kommer jo an på ein del. Kor dyrt vil du ha det, har du kanskje sett noen scooterar som du lik utsjånaden på? Det viktigaste er kanskje kor stor du er, høge folk får kanskje ikkje den største gleda av ein liten skuter. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Har sett en del på Aprilia Ditech og Peugot Vivacity. Har en Aprilia RS som jeg skal selge så jeg kan kjøpe scooter så kansje mellom 8 - 15 tusen... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Ingen forslag? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ein splitter ny Aprilia Ditech for 8-15000 går nok ikkje, den er mykje dyrare enn det. Begge er jo nokså store og veger 90kg, men Peugeot Vivacityen kan du jo få for den prisklassen du tenker deg. Eg veit ikkje kor god den er, men det er jo peugeot som er eit bra merke. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Ok. For se hvor mye jeg får for RS'en når jeg selger den, men ser ikke vits i å bruke mer en det på en scooter. Direkte innsprøytning på scooter er ikke det en fordel da? Syns noen sa at mopeden jekk like fort opp bakker så på flata når den hadde det. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ikke kjøp ny, du bare taper på det.. Hadde jeg vært 16 år og skulle hatt meg scooter, hadde jeg STERKT vurdert denne, dette er billig! Kvalitet! Men nå skal jeg snart ha meg bil, så derfor kjøper jeg den ikke.. http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...s=22&tot=64 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Ikke kjøp ny, du bare taper på det.. Hadde jeg vært 16 år og skulle hatt meg scooter, hadde jeg STERKT vurdert denne, dette er billig! Kvalitet! Men nå skal jeg snart ha meg bil, så derfor kjøper jeg den ikke.. http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...s=22&tot=64 Ok. Vet du hvor fort denne går orginalt? Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Regner med at den går i 45 org. akkurat som alle andre scootere og mopeder. Edit: Ville kjappa på her, blir trolig solgt ganske fort - Ganske lav km. og ser ganske fin ut! Endret 30. mai 2008 av HondaOlav Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Ok, Men et lite problem, siden jeg bor i Rogaland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå