Gå til innhold

Wrath of the Lich King Release-Date


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ifølge kilder fra spillbutikken EB Games har Wrath of the Lich King release-date allerede 5. Juli!

Hvor de har hørt dette igjen vet jeg ikke, men de pleier å gi ut korrekt informasjon!

 

Kan dette ha noe med den gode AoC-releasen å gjøre mon tro?

 

Jeg har ikke hørt noe om det, men om det skulle være fakta, så er ikke teorien din så dum hvertfall :)

Age of Conan gjør det bra, og mange spillere kan vel finne på å gå over til det. :p

Lenke til kommentar

hm blizzard skal vel vise frem wrath of the lich king for første gang i Juni, så jeg tviler så evig heftig!

 

tror nok det blir til høsten engang, og sålangt har ikke blizzard mista noen gamere at all til AoC i og med at AoC er for mer voksende folk og wow er for ungdommer imo! men men

Lenke til kommentar

de sitter den der fordi den skal komme siste halvdel av 2008, og juli er liksom starten på siste halvdel av 2008. spillet kommer ikke før s4 er påbegynt og avsluttet. og s4 vil neppe engang begynne før TR er over (for ikke å splitte de "seriøse" pvperne mellom TR og s4). TR avsluttes som du vet ikke før i sommer, også skal du regne endel måneder med s4 før blizz skal utgi wotlk.

 

husk også at blizzard er konger av å annonsere releaser når de planlegger å release også utsetter de det minst 3 måneder, vanligvis mye mer (se bare på alle warcraft spill, starcraft, diablo, alt forsinket)

 

dessuten ville det være dårlig markedsstrategi å utgi en release i sommermånedene, da dette regnes som lavtid blandt spillere, høst derimot og for ikke å snakke om julehandeltider, er prima for releases, så forvent wotlk under juletrærne tidligst imo.

Lenke til kommentar

Kan være enig at det var lit tidlig og blizzard pleier og være litt trege når det kommer til og gi ut på den datoen de sier de skal gi ut på,

 

Men om det kommer juli begynner jeg ikke og grine;) må bare finne ut hvilken av mine chars jeg skal Drepe og gjøre om til mister dead knigth bare får og prøve;)

Lenke til kommentar
Kan være enig at det var lit tidlig og blizzard pleier og være litt trege når det kommer til og gi ut på den datoen de sier de skal gi ut på,

 

Men om det kommer juli begynner jeg ikke og grine;) må bare finne ut hvilken av mine chars jeg skal Drepe og gjøre om til mister dead knigth bare får og prøve;)

 

 

Har du ikke fått det med deg enda ?

 

Du trenger IKKE drepe noe characters o.O

 

Hvis du ikke har 10 da :p

Lenke til kommentar
Kan være enig at det var lit tidlig og blizzard pleier og være litt trege når det kommer til og gi ut på den datoen de sier de skal gi ut på,

 

Men om det kommer juli begynner jeg ikke og grine;) må bare finne ut hvilken av mine chars jeg skal Drepe og gjøre om til mister dead knigth bare får og prøve;)

 

Synes det er dumt om det hadde kommet på den tiden. Hadde ødelagt sommerferien totalt.

Lenke til kommentar
Kan være enig at det var lit tidlig og blizzard pleier og være litt trege når det kommer til og gi ut på den datoen de sier de skal gi ut på,

 

Men om det kommer juli begynner jeg ikke og grine;) må bare finne ut hvilken av mine chars jeg skal Drepe og gjøre om til mister dead knigth bare får og prøve;)

 

 

Har du ikke fått det med deg enda ?

 

Du trenger IKKE drepe noe characters o.O

 

Hvis du ikke har 10 da :p

 

fått med meg hva:O

 

og tja jeg har 5 70 men 2 av de er rogues men den ene av roguen er på en litt død server xD

 

og jeg vil ikke drepe mitt troll :O

 

vurdere Tauren warriore = tauren Uber Deadknigth

eller Undead magen

 

Kan nok ikke drepe min lille dwerg siden den er vel ja Tøff ^^ og paladin :p

 

 

Kan være enig at det var lit tidlig og blizzard pleier og være litt trege når det kommer til og gi ut på den datoen de sier de skal gi ut på,

 

Men om det kommer juli begynner jeg ikke og grine;) må bare finne ut hvilken av mine chars jeg skal Drepe og gjøre om til mister dead knigth bare får og prøve;)

 

Synes det er dumt om det hadde kommet på den tiden. Hadde ødelagt sommerferien totalt.

 

vil jeg ikke si ^^ tror det hadde funket bra;) bare slappet litt av i sola og spillt litt på dårlige dager og kvelder;)

Lenke til kommentar

Kan det hende at Blizzard gir ut en såpass tidlig slipp-dato, for så å forskye den etterhvert som det nærmer seg, slik at fokuset igjen kommer tilbake på dem? Flere av kameratene mine -som har kjøpt og prøvd Age of Conan - sier at de heller venter med å fortsette med det og heller spiller WoW fremover, slik at de blir best mulig forberedt til utvidelsespakken blir sluppet.

 

En sånn taktikk kan vel dempe frafallet og rekrutteringen til AoC?

Lenke til kommentar

Wotlk skal presenteres 28 juni. Samtidig presenteres SC2. SC2 kommer ikke ut i år. Jeg er enig med de som antar at ekspansjonen kommer tidligst til høsten i år. S4 er ennå ikke annonsert. Når den blir annonsert er det 2 uker til den kommer, så vi ser ikke S4 før tidligst midten/slutten av juni. Det virker ulogisk at S4 går live like før ekspansjonspakken kommer ut. Mer sannsynlig at S4 varer i si 4 måneder (er sikkert noen her som har bedre kontroll over hvor lenge hver sesong har vart). Da er det nesten jul, iallefall i butikkene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Kommer kanskje oktober, mer sannsynslig november, mest sannsynligvis sluttan av november/starten av desember.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...